NY Cargo rute fra OSL med Sundt Atlanta

Tertit54

Scanflyer Green and white
Medlem
I følge godt infomerte kilder så vil Sundt-Atlanta begynne å fly to ukentlige rundturer OSL-EWR-MIA-OSL med planlagt start den 4 november.
Det vil da bli avgang fra OSL på Onsdager og Lørdager med retur den påfølgende dag. Tidspunkter er ikke helt på plass enda da den er avhengig av hvilke SLOT tider de får tildelt i USA.

Hyggelig for dem hvis de får dette til å gå i pluss, noe visstnok ikke engang Korean greide når de drev med USA-OSL cargo. :up::up:

Dette var da veldig gode nyheter :) I så fall blir det herlig for oss spottere med to stk. 747 på lørdager (og onsdager?)!

Hyggelige nyheter - trodde de hadde takket for seg, jeg. En periode stod jo jumboen parkert hver gang jeg var på OSL - og så plutselig var den ikke der lenger.

Samarbeidet med Atlanta gjør vel at de chartrer inn kjerra ved behov, og det er vel derfor den har vært i Malaysia også ..

Men hvis de også skal ha inn B747-400F, hvor vil de leie inn den fra? Air Atlanta, har de 744F også?

Hva slags frakt skal de ha på den ruta da?
Trodde det eneste fra Norge til Miami som var verdt å frakte over er vel solhungrige nordmenn? ;)

BF:cool2

Trodde det eneste fra Norge til Miami som var verdt å frakte over er vel solhungrige nordmenn? ;)

De kjører Ryanair-konseptet.
Hvis du orker å bli studd inn i en kald flycontainer i 8 timer, får du turen gratis!:old

Jeg lastet en Sundt Atlanta Skybridge 742 (TF-ARM) i går faktisk (25. Oktober), routing Phoenix London, full av fly-seter og en 747 GE motor. Har noen bilder av den også, skal se om jeg ikke kan vise dere noen av disse. Tok av fra PHX 1846 lokal tid.

TF-ARM er det gamle flyet det! ;-) Blir nok ikke den som kommer til OSL i forbindelse med oppstarten.....

Som nevnt over blir det visst en blanding i oppstarten ... men siden Sundt-gjengen er skolert på -400 blir det nok det på sikt .. .

Hyggelige nyheter for Sundt og morsomt flere ruter fra OSL. Hva var grunnen til at Korean slet med USA-OSL ruten?

Marin Harvest har betydelig produksjon i Miami, så det er vel Laks det skal gå i.

Back