Nå kommer hvertfall Qatar til å føle seg hjemme hos Avinor, websidene er jo relativt like i fagreskjema m.v. nå
Om Avinor velger å bytte ut dagens arv etter Randi Flesland(den gamle logoen), eller bygge 2 nye ILS-anlegg(20mill+ pr.anlegg), vil ikke passasjerene merke noen økonomisk forskjell.
Om Avinor velger å bytte ut dagens arv etter Randi Flesland(den gamle logoen), eller bygge 2 nye ILS-anlegg(20mill+ pr.anlegg), vil ikke passasjerene merke noen økonomisk forskjell.
Da må disse arkitektene i Snøhetta finne seg en annen jobb. Den nye logoen til Avinor er gørrkjedelig, smakløs og ikke pen i allefall.
Men 40 mill er mye penger på å bruke på en gørrkjedelig, smakløs og ikke en pen logo. Her kunne Avinor brukt pengene på noe annet er no min mening.
LN-RPL
Se på disse to logoene: Avinor brukte millioner for å utvikle sin. Mållaget snekret sin logo på PC-en og brukte noen tusenlapper.
Noregs Mållag har tatt kontakt med Avinor for å be lufthavngiganten om å finne en løsning på saken.
We use essential cookies to make this site work, and optional cookies to enhance your experience.