Er dagen i dag definitivt den siste Denim flyr F-100 på OSL-BGO for DY ?
HiFly A340-500 CS-TFX flyr nå HEL-ORY (DY5836). Ser ut som de har vært der siden 1/8 og flyr vekselvis for DY og D8.
OT, men allerede på tirsdag skal PH-MJP tilbake til Værnes for å fly Rosenborg til Wien, i Europa-Kvaliken mot Austria Wien.
Faktisk ble Denim Air savnet de som jobbet på gate på Værnes, da det var så mye enklere å snu maskinen, trengte bare en person hvis det ikke var noe ekstra, trengte jo ikke trapp.
No offence but i cph er der bare en person som snur dy afgange med 737 eller hifly 330. Kun non scehngen og longhaul er der to![]()
Tur/retur Kos den siste uken har det vært skikkelig god/gammeldags Norwegian opplevelse. Avgang og ankomst med egne fly - i god tid før rutetid. Skal man klage på noe så er det stor forskjell på de norske (drita fulle) passasjerene ned og rolige (også påvirket av alkoholinntaket siste uken) de danske passasjerene på vei nordover. Tommel opp for vårt nabofolk i sør.
No offence but i cph er der bare en person som snur dy afgange med 737 eller hifly 330. Kun non scehngen og longhaul er der to![]()
Grunnen er at det er krav om at det skal stå vingevakt hvis bakre dør skal brukes ... derfor var Fokkern til Denim Air genial..
No offence but er vel en grunn til at minimumsturnen deres er 30min? Ikke noe har altså, men på min stasjon er de fleste innland-innland 20min, og utland-utland 25min. Da må man ha to.
Jag har sett att man byter linjer på DAT MD-83 från och med imorgon, bland annat ska den nu flyga CPH-ARN varje tisdag och onsdag morgon fram till och med 28/9. Är det någon snäll person som skulle kunna ge mig hela veckans planering för flyget den kommande veckan? Jag såg på CH-aviation att planet skall fasas ut efter denna inhyrning, så jag försöker få in en flygning ombord denna under min kommande semester nu...![]()
Noen som har fulle oversikten over hvilke ruter DAT´s MD-83 flyr neste ukene ?
Ser ut som det är såhär till och med 30/9.
Måndag:
DY3320/21 CPH-RIX-CPH
DY3628/29 CPH-MPL-CPH
Tisdag:
DY3194/95 CPH-ARN-CPH
DY3740/41 CPH-VCE-CPH
Onsdag:
DY3194/95 CPH-ARN-CPH
DY3606/07 CPH-DUB-CPH
Torsdag:
DY3350/51 CPH-CHQ-CPH
Fredag: