Norwegians sommer-ops 2016 (DOT LT, Air Explore, Titan, Noes, HiFly ++)

På Arlanda flyger HiFly och Euro Atlantic för fullt åt Norwegian.
Det verkar som Norwegian inte säljer mer än 189 biljetter på flighter som opereras med B777-200 och A330.

Last edited:
Heisann!

På TRD i går morges sto en F100 fra SkyGreenland klar til å ta i mot Norwegianpassasjerer.

Første gang jeg har sett isbjørn på Værnes :)

Kim

På Arlanda flyger HiFly och Euro Atlantic för fullt åt Norwegian.
Det verkar som Norwegian inte säljer mer än 189 biljetter på flighter som opereras med B777-200 och A330.

HiFly flyger inte på Arlanda ännu, den kommer på Torsdag...

Flighterna bokas upp till sin gräns så länge det är planerat lite i förväg att det blir större plan. Max är annars 186 pax. I morse gick dock Titan's B752 med 200 pax och Euroatlantic B777 med 299 pax och det ser ut att vara liknande framöver. Max på B777 verkar för övrigt vara 323 pax.

Last edited:
Er det mulig å finne ut av hva slags fly som erstatter min flygning til alc fra rygge 3. august?
Reiser med mine tre barn og hadde reservert rad 1, men har fått 1c, 2a og 2b i norwegian-appen.
Skal visstnok være en titan-maskin

Prøver meg på samme spørsmål, er det mulig å finne ut om denne er erstattet?, kona har bestilt via reisebyrå, så ikke mulig å velge seter eller noe :-(.

Utreise – lørdag 23 juli, 2016
Fra

Oslo Airport Gardermoen
Norge
Alicante
Spania
20:00
23:45
D85323
Norwegian Air Internatio

Prøver meg på samme spørsmål, er det mulig å finne ut om denne er erstattet?, kona har bestilt via reisebyrå, så ikke mulig å velge seter eller noe :-(.

Utreise – lørdag 23 juli, 2016
Fra

Oslo Airport Gardermoen
Norge
Alicante
Spania
20:00
23:45
D85323
Norwegian Air Internatio

Du kan slappe helt av, du skal (foreløpig) fly med EI-FHZ. Du får ikke lagt til setereservasjon, da billetten din er kjøpt hos reisebyrå. Råder deg heller til å dra 15-30minutter tidligere til OSL. Du kan nemlig velge sete(r) når du sjekker inn på flyplassen. Håper det ordner seg for deg;)

Fra og med 1. august skal Norwegian som planlagt fly selv mellom SVG og TRD, mens Denim Air flytter fra TRD ned til BGO der den skal fly frem til 14. august da ''høysommerprogrammet'' er ferdig.

CS-TQW A330-2 Hi Fly, som har operert ut fra ARN på Europaruter nå i sommer, er nå på tur til OSL. Noen som vet hvilken flyging den skal utføre ut fra OSL? Europa eller langrute kanskje?

Espen

CS-TQW A330-2 Hi Fly, som har operert ut fra ARN på Europaruter nå i sommer, er nå på tur til OSL. Noen som vet hvilken flyging den skal utføre ut fra OSL? Europa eller langrute kanskje?

Espen

Går til New York DY7001 De får vel ikke lov å bruke den G registrerte B789 til USA enda

Titan´s B752 G-ZAPX har nu lämnat ARN till förmån för den större B763 G-POWD

G-ZAPX kommer nog tillbaka när som helst, den skall tydligen vara iväg på check. Den var planerad att flyga ett litet tag till i alla fall. Däremot lämnade HiFly's CS-TQW Arlanda i måndags för gott för denna säsong.

G-ZAPX kommer nog tillbaka när som helst, den skall tydligen vara iväg på check. Den var planerad att flyga ett litet tag till i alla fall. Däremot lämnade HiFly's CS-TQW Arlanda i måndags för gott för denna säsong.

Du hade så rätt, ZAPX redan tillbaka på ARN

Tur/retur Kos den siste uken har det vært skikkelig god/gammeldags Norwegian opplevelse. Avgang og ankomst med egne fly - i god tid før rutetid. Skal man klage på noe så er det stor forskjell på de norske (drita fulle) passasjerene ned og rolige (også påvirket av alkoholinntaket siste uken) de danske passasjerene på vei nordover. Tommel opp for vårt nabofolk i sør.

Back