Har vært inne på samme tanke, men ikke helt funnet noe som passer med pris og reisetid.Nesten så eg vurdera å kjøpe meg bilett berre for å krysse av for F100!![]()
Sent fra min MotoG3 via Tapatalk
På Arlanda flyger HiFly och Euro Atlantic för fullt åt Norwegian.
Det verkar som Norwegian inte säljer mer än 189 biljetter på flighter som opereras med B777-200 och A330.
Er det mulig å finne ut av hva slags fly som erstatter min flygning til alc fra rygge 3. august?
Reiser med mine tre barn og hadde reservert rad 1, men har fått 1c, 2a og 2b i norwegian-appen.
Skal visstnok være en titan-maskin
Du skal fly med Titan Airways sin A320 - G-POWM.
Her er setekartet: http://www.titan-airways.com/files/uploads/images/p1a9al70tjbuq19nr1dbhk7cvqj5.pdf
Prøver meg på samme spørsmål, er det mulig å finne ut om denne er erstattet?, kona har bestilt via reisebyrå, så ikke mulig å velge seter eller noe :-(.
Utreise – lørdag 23 juli, 2016
Fra
Oslo Airport Gardermoen
Norge
Alicante
Spania
20:00
23:45
D85323
Norwegian Air Internatio
CS-TQW A330-2 Hi Fly, som har operert ut fra ARN på Europaruter nå i sommer, er nå på tur til OSL. Noen som vet hvilken flyging den skal utføre ut fra OSL? Europa eller langrute kanskje?
Espen
Titan´s B752 G-ZAPX har nu lämnat ARN till förmån för den större B763 G-POWD
G-ZAPX kommer nog tillbaka när som helst, den skall tydligen vara iväg på check. Den var planerad att flyga ett litet tag till i alla fall. Däremot lämnade HiFly's CS-TQW Arlanda i måndags för gott för denna säsong.