Re: Norwegians longhauloperasjon - regularitet m.v.
Feil på flyet oppstår nok litt tilfeldig og i alle system ser jeg av media. Dette må ha med produksjon og ikke vedlikehold på så nye fly. Tror nok det er best å ha teknisk vedlikehold i flyselskapet slik at knytting og ansvar til flyselskapet blir nærmere. http://nfo.no/Tidligere_artikler/2013/21_10.09_vedlikehold_dreamliner.html
SAS teknisk har teknisk på Qatar 787 ellers vet jeg ikke om mange norske 787 teknikere.
På LH gjelder det å ha gode avtaler der flyet lander. Tilgang på deler og gode MEL rutiner er viktig.
Feil på flyet oppstår nok litt tilfeldig og i alle system ser jeg av media. Dette må ha med produksjon og ikke vedlikehold på så nye fly. Tror nok det er best å ha teknisk vedlikehold i flyselskapet slik at knytting og ansvar til flyselskapet blir nærmere. http://nfo.no/Tidligere_artikler/2013/21_10.09_vedlikehold_dreamliner.html
SAS teknisk har teknisk på Qatar 787 ellers vet jeg ikke om mange norske 787 teknikere.
På LH gjelder det å ha gode avtaler der flyet lander. Tilgang på deler og gode MEL rutiner er viktig.