Norwegians longhauloperasjon - regularitet m.v. (del 1)

Status
Not open for further replies.
Re: Norwegians longhauloperasjon - regularitet m.v.

Ser at DY7201 ( EI-LNA) og DY7205( TQZ) er på tur til BKK men de flyr syd for russisk luftrom .
Betyr det at Nowegian fremdeles ikke har fått de nødvendige tillatelser til å fly den korteste vegen til Thailand ?

När är ferry till OSL planlagt för -LNB?

sen är gamla goda CSTQZ en jäkel på att hålla tider. Lyfte endast 5 min efter tidtabell och har oftast gjort så :)

Last edited:

När är ferry till OSL planlagt för -LNB?

sen är gamla goda CSTQZ en jäkel på att hålla tider. Lyfte endast 5 min efter tidtabell och har oftast gjort så :)

Ferry för LNB lär väl dröja tills alla fel är åtgärdade antar jag.
Idag fungerade inte den röda antikollisionslampan på taket någon gång. Det såg man direkt när LNB kom taxande inför varje testflygning.

DY7202 fra BKK-OSL er faktisk forsinket idag også (sent innkommet sies det ved innsjekking). Foreløpig bare en halvtime og boarding er igang, så noe særlig mer blir det nok ikke idag.

Snacky

DY7202 fra BKK-OSL er faktisk forsinket idag også (sent innkommet sies det ved innsjekking). Foreløpig bare en halvtime og boarding er igang, så noe særlig mer blir det nok ikke idag.

Snacky

DY7206 BKK-ARN beräknas 15 min före tidtabell, Airbus power ;)

Noen som har info om hvordan det står til med LNB nå etter 3 testflighter både i går og i dag? Klar for innsats igjen?

DY7206 BKK-ARN beräknas 15 min före tidtabell, Airbus power ;)

Vi ble faktisk en hel time forsinket ved ankomst (flyet gikk en time og et kvarter for sent fra BKK). Det ser ut til at det ennå er litt igjen før long-haul flyvningene med 787'ene går som de skal.

Snacky

lnb er ser ut til å dukke opp på osl 1305 i dag, som DY8881, og lna reiser over til arn 15.30, DY8882.

Edit : da gikk nok den planen i vasken, og lna flyr til bkk og ikke til arn..

Last edited:

lnb er ser ut til å dukke opp på osl 1305 i dag, som DY8881, og lna reiser over til arn 15.30, DY8882.

Edit : da gikk nok den planen i vasken, og lna flyr til bkk og ikke til arn..

Nytt försök imorgon eller?

Den ligger i allefall inne med ankomst 14 igjen i mårra ja.. Så den som lever får se :-)

Men LNA har ikke kommet seg av gårde. Var synlig på flightradar taxende. Men så ble den borte. Retur til gate kanskje. Står som avreist 15.22 på osl.no

Men LNA har ikke kommet seg av gårde. Var synlig på flightradar taxende. Men så ble den borte. Retur til gate kanskje. Står som avreist 15.22 på osl.no

Lyfter från OSL nu, måste då som sagt gått tillbaka till gaten.

1timmes försening drog man på sig nu.

Den kom tilbake, av andre grunner enn teknisk.

Jeg skal sende LNA tom til ARN i morgen ettermiddag. Regner med at DY7001 blir operert av LNB. Skal sende den også, så blir interessant.

LNA opp til OSL i dag fra BKK. Med kun 5 pax i premium ble det behagelig. Men kanskje noen skryter om litt for høye booking tall?

Status
Not open for further replies.
Back