Ser ut som Hifly ligger inne i systemet frem til 24 oktober, foreløpig. Noen som vet hvordan det ligger an med LNB nå, er den snart på vingene igjen?
Hørt rykter om at -LNB er flydd over til BFI, der Boeing jobber med maskinen?
Vært stilt om LNA en stund. Det betyr vel at den funker omtrent som den skal. Klare de å holde i gang det rimelig stramme programmet med den nå, uten større forsinkelser?
Dessuten kan det være bedre å ha LNA som back-up for LNB en HiFly, pga crew comonality. Jeg vil også tro at et av resultatene av "krisemøtet" mellom DY og Boeing på fornebu for litt siden er at LNC blir sterkt prioritert i produksjonen hos Boeing, så den kommer i god tid før den trengs i produksjonen og kan få en del flighter på baken, mens en av de andre 787 står som back-up.Ser ut som LNB skal tilbake i trafikk 13.oktober, og LNA skal ut for å gjennomgå samme maintenance som LNB.
HiFly skal altså forsette å fly fra ARN en stund til.
Man har også fått en annen løsning som backup, uten at jeg tror jeg kan si noe om det.
Ser ut som LNB skal tilbake i trafikk 13.oktober, og LNA skal ut for å gjennomgå samme maintenance som LNB.
HiFly skal altså forsette å fly fra ARN en stund til.
Norwegian tar også sin andre Dreamliner ut av trafikk.
http://www.na24.no/article3692749.ece
Blir spennende å se hvilket fly som går fra BKK på søndag da (selv om de sier de ikke tar Dreamlineren ut før i neste uke). Håper bare jeg kommer meg hjem uten særlig forsinkelse.
Snacky
Haha jag förstår inte vad alla tidningar får informationen från att -LNB är i USA när den i själva verket står på ARN![]()
Som ni kan läsa i trådar ovan så verkar det som -LNB ska flyga till BKK på lördag, då -LNA & -LNB byter plats på "verkstaden" på ARN.
Svenska dagbladet har en bättre artikel där det framgår att -LNA ska ur trafik så fort -LNB är klar.
http://www.svd.se/naringsliv/norwegians-andra-dreamliner-tas-ner_8600928.svd
LNB HAR vært en liten tur til SEA, før den gikk tilbake til ARN.
Finnes ingen record av hverken flyvning eller SEA-besøk siden den ble satt i hangar på ARN den 29/9 .. Nayak er 'Designated Gold Care verksted' og er ansvarlig for slike modifiseringer - med eller uten hjelp fra Boeing.
Har det fra Boeings mekaniker ved OSL som nevnte det.....
We use essential cookies to make this site work, and optional cookies to enhance your experience.