Norwegians longhauloperasjon - regularitet m.v. (del 1)

Status
Not open for further replies.
Re: Norwegians longhauloperasjon - regularitet m.v.

LNA opp til OSL i dag fra BKK. Med kun 5 pax i premium ble det behagelig. Men kanskje noen skryter om litt for høye booking tall?

Og det kan du si etter én eller to flighter? Det er et ekstremt tynt grunnlag.

Etter å ha sendt x antall flighter til både JFK og BKK har jeg ennå ikke vært borti under 230 hverken inn eller ut fra OSL så lave kan man ikke kalle booking tallene.

Etter å ha sendt x antall flighter til både JFK og BKK har jeg ennå ikke vært borti under 230 hverken inn eller ut fra OSL så lave kan man ikke kalle booking tallene.

Nei, men hvis det er foran gardinen pengene skal tjenes, sier det tallet lite om lønnsomheten.

Nei, men hvis det er foran gardinen pengene skal tjenes, sier det tallet lite om lønnsomheten.

Uten at jeg kjenner Norwegians strategi så vil jeg tro at de har tenkt å tjene penger bak gardinen og kun supplere med litt fløteskum foran.

Status på EI-LNB nu efter några dagars flygningar. Vad jag ser verkar de gått enligt tidtabell, inga tekniker som behövts kallas in?
Eller har Boeing fixat henne nu? :)

Status på EI-LNB nu efter några dagars flygningar. Vad jag ser verkar de gått enligt tidtabell, inga tekniker som behövts kallas in?
Eller har Boeing fixat henne nu? :)

Det är nog för tidigt att dra slutsatser.
Låt det gå några veckor eller någon månad så vet vi mer angående driftsäkerheten hos EI-LNB..

Norwegians longhauloperasjon - regularitet m.v.

Det är nog för tidigt att dra slutsatser.
Låt det gå några veckor eller någon månad så vet vi mer angående driftsäkerheten hos EI-LNB..

Nå var det vel ikke sluttsatser han spurte om, men hvordan det har gått de siste dagene. Noen som vet?

Lnb har vel oppført seg bra siden hun kom tilbake fra arn. Hadde vel en liten delay på onsdag til bkk, men det var det andre grunner til. Men det var snakk om 30 min eller noe sånt, så ingenting å ringe til VG for ;-)

DY bruker jo fortsatt Hifly ser jeg. Er ikke begge Dreamlinerne "friskmeldt" likevel?

DY bruker jo fortsatt Hifly ser jeg. Er ikke begge Dreamlinerne "friskmeldt" likevel?

Får tro begge Dreamlinerne er tilbake i stabil god drift nå etterhvert. Etter at de har gjennomgått denne servicen. Hifly ligger nå inne i systemet frem til torsdag neste uke. Så får vi se om det blir forlenget videre etter det.

I dag flyr LNB en del raskere enn Hifly til BKK. Airbusen fikk ett forsprang i ettermiddag, men ble passert over Svartehavet og LNB lander nå i BKK først. Er det sånn at Dreamliner holder høyere marsjfart eller er dette tilfeldig i dag?? Forøvrig lander begge fly bra i rute.

787 har högre cruisehastighet än Airbus A340-300.

Däremot kan inte DY flyga den snabbaste vägen till BKK eftersom man inte har tillstånd att flyga över Ryssland.

787 har högre cruisehastighet än Airbus A340-300.

Däremot kan inte DY flyga den snabbaste vägen till BKK eftersom man inte har tillstånd att flyga över Ryssland.

Det gjør heller ikke HiFly når de flyr på vegne av DY/DU.

I dag flyr LNB en del raskere enn Hifly til BKK. Airbusen fikk ett forsprang i ettermiddag, men ble passert over Svartehavet og LNB lander nå i BKK først. Er det sånn at Dreamliner holder høyere marsjfart eller er dette tilfeldig i dag?? Forøvrig lander begge fly bra i rute.

787 kan ogå fly høyere, slik at man unngår annen trafikk.

Jag antar då att -LNA sätts in i trafik preliminärt 24/10 ARN-BKK-ARN?

Status
Not open for further replies.
Back