Norwegians longhauloperasjon - regularitet m.v. (del 1)

Status
Not open for further replies.
Re: Norwegians longhauloperasjon - regularitet m.v.

Er LNB blitt vil ikke nå igjen. Flyr ikke enda er avreist 15.34

Hører rykter om punktering! Parkerte rett ved den. Møtte illsinte passasjerer som måtte gå tilbake igjennom passkontrollen!

Vet ikke hvordan dette foregår på en 787, men det høres ut som at pushbackvinkelen ble overskredet. Da er det vel muligens noe som har blitt ødelagt, ja ...

HiFly stopper nedom på sin ferd mellom ARN-JFK med nye hjul.

Re: Norwegians longhauloperasjon - regularitet m.v.Å

Så det var derfor den først var registrert som avreist på osl.no da når noe skjedde under pushback. Får håpe det er enkelt og skifte hjul da. Kjapt ute i nettavisene også dette uhellet.

HiFly stopper nedom på sin ferd mellom ARN-JFK med nye hjul.

Blir inte denna flight mycket försenad med om man måste göra ett stopp på OSL?. Vore väl bättre att ta en kärra som går ARN-OSL.

Blir inte denna flight mycket försenad med om man måste göra ett stopp på OSL?. Vore väl bättre att ta en kärra som går ARN-OSL.

En forsinkelse forplanter seg meget mindre på en flygning som er estimert på ett leg, ARN-JFK med en flytid på 8 timer enn f.eks en maskin som skal fly ARN-OSL-ARN + 3 leg til i kveld. Så om man må ta 60min delay på ARN-JFK gjør man vel heller det enn å forplante delayer utover kvelden på mainline.

En forsinkelse forplanter seg meget mindre på en flygning som er estimert på ett leg, ARN-JFK med en flytid på 8 timer enn f.eks en maskin som skal fly ARN-OSL-ARN + 3 leg til i kveld. Så om man må ta 60min delay på ARN-JFK gjør man vel heller det enn å forplante delayer utover kvelden på mainline.

Ah okej ja de låter ju mer rimligt :)

Ser ikke ut som Hifly har tenkt seg innom OSL nå. Men ett rutefly startet samtidig. Det som har med seg nye hjul da.

Ser ikke ut som Hifly har tenkt seg innom OSL nå. Men ett rutefly startet samtidig. Det som har med seg nye hjul da.

Tänkte precis lika, CS-TQZ går mot den klassiska "USA vägen" medan LN-NOW lyfte samtidigt från ARN.

Fikk de hjulet med en annen maskin? Ser at 7005 nå er på vei, men den har kurs nordvest over, og ikke mot OSL i det hele tatt?

Hva skjedde med DY7001 tirsdag 22.10? I det jeg gikk ombord i flyet til MUC kl 18 i kveld hørte jeg det ble annonsert at transitpassasjerer kunne hente matkuponger ved gate 36 frem til KL 18.15. Så ikke noen 787 ute på tarmac, men derimot en SAS A340 som trolig også skulle til New York sterkt forsinket...

Status
Not open for further replies.
Back