Nåå står LN-NOQ parkert her på stand 43 med Kristian Birkeland på halen og med tekst under "Norwegian Natural Scientist" under...
Nå måtte jeg lete litt for å finne ut hvem han varMen han har jo litt på cv'en sin han også
Hvem var Kristian Birkeland...
Nei, de fleste utlendinger som har gått på en smell der har nok fortrengt både Lerkendal og Trondheim forlengst!Lerkendal stadion er da ikke kjent utenfor Norges grenser!!
*Springer og gjemmer seg*
Regner med at det ikke tar så lang tid før også Sam Eyde dukker opp på en hale etter at Kristian Birkeland er på LN-NOQ. Hvis det er noen som lurer på hvem Sam Eyde er, så ta en titt her: http://www.viten.no/biografi/vis.html?tid=452493
Sam Eyde døde ikke før i 1940. Hadde ikke Norwegian ei grense for hvor lenge det har gått mellom heltenes død og deres inntreden på halene? Ellers er det jo naturlig å ta med Eyde også, med mindre det skulle være noen andre rettighetsproblemer.
Tja, Helge Ingstad døde i 2001 og Thor Heyerdahl i 2002, s¨å noen grense har de neppe
Og LN-NOM har fått Greta Garbo på halen nå
Hu svenska? Er det den første *rene* ikke-norsken på halene?
Ja da venter jeg på Niels Bohr![]()
Ja da venter jeg på Niels Bohr![]()
Skal komme en kjent danske rundt juletider på ett av flyene visstnok..
We use essential cookies to make this site work, and optional cookies to enhance your experience.