• Hei

Vi i Foreningen Flyprat ønsker takke de av dere som har valgt å være medlem av foreningen gjennom det siste året, og dermed støttet driften av Flyprats forum og Airpics med 150kr.

Vi håper å kunne ha deg videre med til neste år og at du fortsatt vil være medlem nå som nytt medlemsår begynte 1. oktober 2025

Merk at etter årsmøtevedtaket er medlemsavgiften fra og med i år 150kr

Betalingen kan enten gjøres via Vipps: 150kr til #18641 eller via Letsreg på linken under:

https://www.letsreg.com/no/event/medlemskontingent_2026_01102025

(Husk og oppgi brukernavn så betalingen kan linkes til brukeres)

De av dere som alt har betalt i oktober er selvsagt registrert i det nye medlemsåret

Med vennlig hilsen - Styret i Foreningen Flyprat

Default Herlig fredag:-)

• Thread starter Thread starter EB
  • Start date Start date

EB

ScanFlyer Inventory
Medlem
Skikkelig god morgen…helt greit å være i seng til 20:00 og sovne før det har gått 15 minutter…nå kaffe og julemarsipan fra Anthon Berg. I ettermiddag skal vi fange et juletre som vel skal settes opp og pyntes i løpet av helgen. Men først litt mere forum, kaffe og nyheter.

God morgen fra Asker. Straks klar for bil for tog. Fredag er jo nå blitt en dag nesten uten trafikk. En post kontorerings løpetur, før jeg tar helg. Ha en fin dag.

God morgen fra Fornebu. Fullt kjør frem til 12.30, men håper å få unna litt ting etter det. Angrer allerede på 05.55 osl-cph i morgen. Kunne vært 07.50, men da hadde ikke arvingen fått et nytt land på listen i år. Blir iallfall overnatting på et av Radissonhotellene. Noen som har tatt fakirflight fra osl i det siste og kan bekrefte at gate stenger 20 min før?

Morn fra Tønsberg. Det hjemmekontoreres og støvsugeren pusler for seg i etasjen over. En (forhåpentligvis god) årgang Ringnes Julebokk er på kjøl for å feire helgen

Gooood morgen fra kontoret.. Fantastisk fölelse at det ikke er mere jobb-reise i år og faktisk fredag!! Hyggelig fuktig kundelunsj litt senrer og så mexe-middag med kjernefamilien. Helg ass..

God formiddag fra Kongsberg. Kona har dradd til Bergen i helgen så far og sønn har huset for seg selv. Måtte starte dagen med litt sykepleieroppgaver. Noe av de vi gjør regelmessi er såpass enkle at far får det greit til på egen hånd. Nå er det starks frokost og deretter et slag kort, så får vi se hva dagen bringer.

God morgen fra Lillestrøm. Ikke værst å forsove seg når man la seg 11 i går. Tror jeg hadde litt å ta igjen. Her er det uansett hjemmekontorert litt og straks skal jeg begi meg inn til CC-Værst for å kjøpe noe greier som noen skal ha til jul. Gjernest før det virkelig fylles opp.

I kveld tenker jeg det blir nisseverksted og fiskeboller.

Ha en perfekt fredag!

Buenos días fra Havanna. For en fantastisk tidsmaskin dette er… Går jo absolutt ikke bra her på øya og det står mye dårligere til enn da jeg var her for ti år siden. De mangler det meste men finner løsninger likevel. Og når vertskapet vet akkurat hvilke steder som bør besøkes for de beste opplevelsene matmessig og kulturelt blir det bra. Straks en løpetur i soloppgangen i karibisk fløyelsluft.

IMG_2920.webp
IMG_2918.webpIMG_2937.webp

Attachments

• IMG_2920.webp
    IMG_2920.webp
    153.2 KB · Views: 3
Last edited:
Grumpf fra det Sørlandske!
Her var det Colorlinesk julebord og en svipptur til Hirtshals i går kveld. Veldig hyggelig med god mat og stille vann. 5(!) tollere sto og ventet da vi steg i land, med det så ikke ut til at de hadde lyst til å snakke med noen av passasjerene. Like greit det.

Fikk 12 timers søvn i natt og det var deilig. Fridag i dag. Mørkt og trist ute. Ingen store planer for dagen egentlig og det er jo også litt deilig. Julerengjøring i heimen kunne jo vært gjort, men det står ikke øverst på prioriteringslisten i dag, gitt!

God helg ønskes!

Buenos días fra Havanna. For en fantastisk tidsmaskin dette er… Går jo absolutt ikke bra her på øya og det står mye dårligere til enn da jeg var her for ti år siden. De mangler det meste men finner løsninger likevel. Og når vertskapet vet akkurat hvilke steder som bør besøkes for de beste opplevelsene matmessig og kulturelt blir det bra. Straks en løpetur i soloppgangen i karibisk fløyelsluft.

View attachment 57782
View attachment 57783View attachment 57784
Hilse ambassadøren…

Back