• Hei

Vi i Foreningen Flyprat ønsker takke de av dere som har valgt å være medlem av foreningen gjennom det siste året, og dermed støttet driften av Flyprats forum og Airpics med 150kr.

Vi håper å kunne ha deg videre med til neste år og at du fortsatt vil være medlem nå som nytt medlemsår begynte 1. oktober 2025

Merk at etter årsmøtevedtaket er medlemsavgiften fra og med i år 150kr

Betalingen kan enten gjøres via Vipps: 150kr til #18641 eller via Letsreg på linken under:

https://www.letsreg.com/no/event/medlemskontingent_2026_01102025

(Husk og oppgi brukernavn så betalingen kan linkes til brukeres)

De av dere som alt har betalt i oktober er selvsagt registrert i det nye medlemsåret

Med vennlig hilsen - Styret i Foreningen Flyprat

Default Endelig mandag:-)

EB

ScanFlyer Inventory
Medlem
Glad morgenen Ris. For første gang på mange år har jeg allerede selskap til kaffen…sånn er det når ektemannen fyller 60 og ikke klarer å sove lenger. I løpet av helgen har det blitt overrakt mange champagneflasker - som vel er den beste gaven man kan få - den må jo deles. Men etter frokost som blir levert på døren….så blir det noen timer på toppen av byen før det skal feires videre i ettermiddagog kveld. Nyt i vei!

God morgen og gratulerer med dagen til EVs ektemann. Du er tydeligvis en bedre ektemann enn meh siden du er hjemme på dagen i motsetning til meg i morgen. Kona får riktignok Champagne hun også.

Ellers endte jeg opp med å se spellemannsprisen for første gang på 35 år i går så nå går det i Smerz på Spotify.

Morn fra Bergen.

Har ingenting på agendaen i dag så jeg går å legger meg igjen. Ha en fin dag der ute.

God morgen, kald, klar og nydelig mars-mandag, kontoret venter. Ut med familien på kino og litt mat i kveld. Ha en fin dag!

Hei fra Chiang Rai
33 grader nå, ser ikke ut som det blir varmere heldigvis
Svømmebassenget stengt mandager, så da må jeg finne på noe annet
Håper de har nok fuel til jeg skal hjem om en uke

God morgen fra Asker. En espresso ute i solhjørnet, før jeg får sendt en av sted på leirskole og det blir L1 til kontoret. En uke som etbarnsforeldre venter. Ha en fin dag.

God morgen fra Kongsberg.

Fryktelig kamp av Brann i går mot Tromsø, men de kom seg heldigvis videre til semifinale i cupen. Der møter de Aalesund på hjemmebane så en må begynne å tenke så smått på å få tak i billetter til finalen den 9. mai. Ellers ikke så mye på tapetet i dag.

God morgen fra Lillestrøm. Her bærer det straks inn til bortekontoret hvor vi skal ha ekstrem-ryddeveko denne uken. Det trengs. Men det er ikke egentlig noe gøy.

Ha en best mandag!

God morgen fra Chile. Bekmørkt og friskt ute så nå blir det en kaffe på sengen før trening. Noen ærend står på programmet og så skal det spises japansk i kveld. Ha en fin dag.

Hei fra kontoret.. Var tidlig på i dag og tenkte at nå blir det pleanty av tid førs sirkuset startet, så feil kan man ta. Tre møter og fire kaffekopper senere så er vi i gang. Gleder meg allerede til middag i kveld og håper på en liten kveldstur..

God formiddag fra Forus. Podcast på, kaffe i koppen, litt nøtteblanding i en skål, og mer enn nok å gjør på kontoret. Ute er det en del skyer, men ikke på langt nær så grått som forrige uke. Sola lyser fint gjennom og rundt skyene i dag.

Tandori var middagen i går, det betyr at dagens middag er rester. Nam.

Hei og hå. Fint og mildt ute, og pollenet flyr lystig omkring i morgenbrisen.

Det er Mad Dog Monday, og i dag skal vi 21 år tilbake i tiden, pluss et par dager, da vi hadde TO Allegiant MD87'er på besøk samtidig.

P3210007.webp

P3210012.webp

God ettermiddag fra HAU , hvor man venter på SK315 til OSL, deretter er det via ARN til RNB, som blir ny flyplass for min del. 2 lange dager der, så tog til Køben for et døgn der. Hjemreise torsdag kveld. Med andre ord siste innspurt før mån kan åpne påskeegget😊
Ha en fin mandag folkens.

Back