Norwegians 737-flåte

Det vet jeg ikke noe om dessverre:/ kan være at det er en større sjekk de tar samtidig, eller bare plassproblem som du sier...

Re: DY's flåte

ATC Lasham har plass for å parkere et ti-talls fly rundt sitt anlegg, men det er ikke det de tjener penger på.

På de siste bildene jeg så fra Lasham var det definitivt ikke plass til et ti-talls ekstra fly til. Så heller ut som det var rimelig trangt om plassen :crowded

-eggs

Syns det er rart de skal lagre fly på Sola. Her er det trangt om plassen. Men skal vel stå utenfor hangaren.

Iflg 4 kvartallspresentasjon til DY så skal kun en 300 ut av flåten i år. Så skal 4 til ut neste år.

Nej inte vad jag vet!
KKD,KKJ,KKM,KKN&KHA flyger för fullt!

KKL verkar vara på "maintence"

KKW,KKX,KHB&KHC kommer att komma tillbaka från vinterförvaringen inom två veckor :)

Aha. Så det betyr at de fremdeles har 10 stk -300 i drift.

Når skal disse ut av flåten (evt. når "dro" de) ?

KHA (15)
KHB (14,5)
KHC (14,5)

KKD (13,5)
KKJ (15,5)
KKL (15,5)
KKM (Over 23 år)
KKN (Over 22 år)
KKW (23,5 år)
KKX (15)

300
800

NOC (11,5)
NOM (12)
NON (13)
NOO (9,5)
NOP (8)
NOQ (8)

Tenker spesielt på KKM, KKN og KKW.

Last edited:

Når skal disse ut av flåten (evt. når "dro" de) ?

KHA (15)
KHB (14,5)
KHC (14,5)

KKD (13,5)
KKJ (15,5)
KKL (15,5)
KKM (Over 23 år)
KKN (Over 22 år)
KKW (23,5 år)
KKX (15)

300
800

NOC (11,5)
NOM (12)
NON (13)
NOO (9,5)
NOP (8)
NOQ (8)

Tenker spesielt på KKM, KKN og KKW.

Hvis du kikker litt i tråden du poster i, så ligger det mye informasjon der.
Som feks http://www.airfleets.net/flottecie/Norwegian Air Shuttle.htm

Ok, men jeg finner ikke noen liste over når de skal ut av flåten...

Vet ikke om det er noen offisielle lister over når DY kvitter seg med fly, men hender noen her på forumet kvitterer litt når det kommer info om forventede tilbakeleveringer..

Vet ikke om det er noen offisielle lister over når DY kvitter seg med fly, men hender noen her på forumet kvitterer litt når det kommer info om forventede tilbakeleveringer..

Ok, det var jo derfor jeg spurte :)

Denna sida är inte alltid att lita på! T.ex att LN-KKL är "stored", som sagt den är endast på maintence.

Sen "tyvärr" KKW som är den äldsta maskinen blir nog kvar så länge de går då DY själv äger KKW,KKX,KHA,KHB & KHC.

Ok, takk for svar.

Back