Norwegians 737-flåte

Re: DY's flåte

DY er sikkert også plaget like mye som andre med feil på de nye Boeingene.

Er det mye feil på de nye flyene?
Etter hva jeg forstår er produksjonen av -800 oppe i høyt tempo for tiden, tolker jeg deg rett om det også er mer feil en tidligere?
Typisk hva slags feil er det her snakk om ?

Er ikke tekniker, så det vet jeg lite om, men kvaliteten er vekslende, det har jeg fra flere operatører. Men trykket og tempoet er høyt. Vi hadde mye tøys med nye 737'er allerede da jeg jobbet i ATA, og det er vel vanskelig å måle slikt konkret også.

Slik det ser ut nå så er leveringsplanen som følger:

1/11 LNNGF
-2013
4/1 LNNGH
22/1 LNNIC
2/2 LNNGI

LN-KKO hadde i kveld siste tur til ENHD. I morgen returnerer den til ENGM før den visstnok forsvinner ut av flåten.

Fløy til SVG for kort tiden siden som NAX33RT. Er vel gjerne siste stopp før det er takk og farvel for denne gang.

Det ligger vel i kallesignalet NAX33RT at det skal returneres. Mener bestemt at det er tilfelle, men selvsagt kan det tenkes at noen ombestemmer seg hvis noe skjer.:rolleyes:

Den er ute, ja. Det skal gjøres en del arbeid på Sola før tilbakelevering, så den kommer ikke tilbake.
Hvis ikke.... noen som husker KKI...? ;)
I disse dager er vel ingenting helt sikkert.

Når det kommer til neste *NG leveranse, så kan jeg pr.d.d. finne følgende:

19.12.2012 BFI OSL LNNGG
03.01.2013 BFI OSL LNNGH

Flyflåten til Norwegian

Hei. Er det noen her inne som vet hvor man kan få tak i den siste oppdaterte informasjonen om flåten som Norwegian har i dag, og vil komme til å ha i fremtiden? De har jo en del fly i bestilling og en del er levert. Men klarer ikke helt å finne et nettsted/årsrapport som viser en god oversikt. I tillegg til de kjøpavtalene de har på å eie fly, så foreligger det jo og en del avtaler på leasing av fly og sale and leaseback. I tillegg vil vel kanskje eldre fly byttes ut med nye når disse fases inn. Så hvis noen har tips om hvor jeg kan finne en god oversikt over dette, hadde jeg satt stor pris på dette.

Når det kommer til neste *NG leveranse, så kan jeg pr.d.d. finne følgende:

19.12.2012 BFI OSL LNNGG
03.01.2013 BFI OSL LNNGH

Har det vært rollout av LN-NGG da? 19/12 nærmer seg...:8:

Back