Hei
Vi i Foreningen Flyprat ønsker takke de av dere som har valgt å være medlem av foreningen gjennom det siste året, og dermed støttet driften av Flyprats forum og Airpics med 150kr.
Vi håper å kunne ha deg videre med til neste år og at du fortsatt vil være medlem nå som nytt medlemsår begynte 1. oktober 2025
Merk at etter årsmøtevedtaket er medlemsavgiften fra og med i år 150krBetalingen kan enten gjøres via Vipps: 150kr til #18641 eller via Letsreg på linken under:
https://www.letsreg.com/no/event/medlemskontingent_2026_01102025
(Husk og oppgi brukernavn så betalingen kan linkes til brukeres)
De av dere som alt har betalt i oktober er selvsagt registrert i det nye medlemsåret
Med vennlig hilsen - Styret i Foreningen Flyprat
Tack för det ! Och tack Stone för "further info" !
Är LN-KKO klar för ferry till England ? Kanske redan där ?
KKO lämnade väl OSL för England för ca. 1 månad sen om jag inte fattat fel?
Noen som vet om det forsvinner noen -300 maskiner fra DY nå i nærmeste fremtid. Bare husker at de så lenge sa at alle -300 maskinene skulle ut i 2012 og at en fra 2013 bare skulle ha -800. Ser at mye har skjedd siden da og at de trenger -300 maskinene til en del ruter i nord osv. Så de blir vel noen år til ?
Den skal ikke ut ..Den neste som er filet ut som NAX8733 er faktisk LN-KHC, forventet å forlate OSL på Søndag allerede. Vet ikke sikkert om det er en utfasing, men basert på flightnummer så er det det.
LN-KHB fløy i dag OSL-SVG som NAX8730, og den gikk helt opp til FL300, noe jeg ikke ser så ofte på den korte ruta. Flighten sto ikke oppført på avinor, og jeg syntes at flightnummeret var litt spesielt.
Så da må jeg bare spør, skal -KHB ut av flåten nå og står på SVG for å få samme behandling som -KKO får, eller var det bare en ferry-flight fra OSL til SVG for å fly videre med pax etterpå?
Står på lagring til mars, så kommer den tilbake i trafikk..sies det
We use essential cookies to make this site work, and optional cookies to enhance your experience.
 
	