• Hei

    Vi i Foreningen Flyprat ønsker takke de av dere som har valgt å være medlem av foreningen gjennom det siste året, og dermed støttet driften av Flyprats forum og Airpics med 150kr.

    Vi håper å kunne ha deg videre med til neste år og at du fortsatt vil være medlem nå som nytt medlemsår begynte 1. oktober 2025

    Merk at etter årsmøtevedtaket er medlemsavgiften fra og med i år 150kr

    Betalingen kan enten gjøres via Vipps: 150kr til #18641 eller via Letsreg på linken under:

    https://www.letsreg.com/no/event/medlemskontingent_2026_01102025

    (Husk og oppgi brukernavn så betalingen kan linkes til brukeres)

    De av dere som alt har betalt i oktober er selvsagt registrert i det nye medlemsåret

    Med vennlig hilsen - Styret i Foreningen Flyprat

DY Norwegians 737-flåte

Re: DY's flåte

Leveringsdatoene er såpass usikre at det er lite vits og poste noe særlig lenger enn en måned frem i tid.
 
Re: DY's flåte

Leveringsdatoene er såpass usikre at det er lite vits og poste noe særlig lenger enn en måned frem i tid.

Kan godt hende de er usikre, men det stemmer vel sikkert omtrent :)

Hvis noen har en liste, takker jeg for den, usikker eller ikke :)

Et annet spørsmål:
Har Norwegian "fått tildelt" alle REG. i NG/NI, og NH-serien, og når er alle levert?

Kommer NG og NI "blandet" fremover?

Og når forsvinner neste -300? (KKN/KKM?)
 
Re: DY's flåte

Takk, hvilke reg. kommer etter de?

Fortsetter de med å "blande" NI og NG?

Om du leser deg litt bakover i tråden, finner du sikkert noe om at NIx er for innleide maskiner, og NGx er for de de kjøper selv. (tilsvarende var det med NOx og DYx som nå begge er fulltegnede).
 
Re: DY's flåte

Om du leser deg litt bakover i tråden, finner du sikkert noe om at NIx er for innleide maskiner, og NGx er for de de kjøper selv. (tilsvarende var det med NOx og DYx som nå begge er fulltegnede).

Ja vel, men hva er reg. på de siste 6 etter -NGK i år?

Blir det flere NIx (leasede :) ?)
 
Re: DY's flåte

Utdrag fra LTs postliste i går:
(Har ikke fulgt med postlista i det siste, så om det kommer noen NI* i tillegg vet jeg ikke.)
Postlista kan fælges her:
http://www.oep.no/search/result.htm...lier=110&sortField=dato&sortOrder=desc&search

LN-NGQ - Flyteknisk mappe LN-NGQ - Søknad om tildeling av ICAO 24-biters kode 2013/02834 1 LT 02.05.2013 FRA:
Norwegian Air Shuttle ASA

LN-NGR - Flyteknisk mappe LN-NGR - Søknad om tildeling av ICAO 24-biters kode 2013/02835 1 LT 02.05.2013 FRA:
Norwegian Air Shuttle ASA

LN-NGS - Flyteknisk mappe LN-NGS - Søknad om tildeling av ICAO 24-biters kode 2013/02836 1 LT 02.05.2013 FRA:
Norwegian Air Shuttle ASA

LN-NGT - Flyteknisk mappe LN-NGT - Søknad om tildeling av ICAO 24-biters kode 2013/02837 1 LT 02.05.2013 FRA:
Norwegian Air Shuttle ASA

LN-NGU - Flyteknisk mappe LN-NGU - Søknad om tildeling av ICAO 24-biters kode 2013/02838 1 LT 02.05.2013 FRA:
Norwegian Air Shuttle ASA
 
Re: DY's flåte

Nærmer seg vel at NID er ute av produksjonshallen nå siden den skal leveres 28 mai. Ca 3 uker før flyaway.
 
Re: DY's flåte

Ln-kkm, er denne på vei ut ettersom halen er blitt hvit?

Lurer også på om den var satt opp på DY1550 til BUD i dag, eller ble den satt inn? Den ble tauet til gate.
 
Re: DY's flåte

De fleste -300 er hvite på halen. Så om en -300'er hvit på halen betyr det ikke nødvendigvis at de snart skal ut uten at jeg vet når KKM skal ut.
 
Re: DY's flåte

Ln-kkm, er denne på vei ut ettersom halen er blitt hvit?

Lurer også på om den var satt opp på DY1550 til BUD i dag, eller ble den satt inn? Den ble tauet til gate.

Kanskje Thor skal brukes på en flytype som er litt nyere :)
 
Re: DY's flåte

LNNOL tilbake i norsk produksjon nå etter en lengre periode i Finland? Fløy nettopp DY622 til BGO.
 
Back
Top