Vel har vært innom dette før, i senere tid to fligheter med BU delen av BUSK.
Når de ikke gidder å sjekke bagasje ved nødutgang, ev setebelter på.
Senest fra FCO for ca. to uker siden, kaller jeg det sloppy work. Heller ikke ved landing. Null interesse for sikkerhet. No problem for oss, vi vet hva vi skal gjøre i en nødsituasjon.
Min kone er spesielt obs på dette og rister på hodet. Men de er ikke sure . Superhyggelig når de dukker opp fra baksiden av gardinen. Litt søppel av og til. Men det tar jo vanligvis bakkemanskptet seg av.
Samtidig har jeg fløyet mye FR og EZY, 4 U, HLX etc. i de siste to-tre år. . Makan til jobb de gjør vedr. sikkerhet har vi aldri sett i noen som helst major carrier. superb.
Når de ikke gidder å sjekke bagasje ved nødutgang, ev setebelter på.
Senest fra FCO for ca. to uker siden, kaller jeg det sloppy work. Heller ikke ved landing. Null interesse for sikkerhet. No problem for oss, vi vet hva vi skal gjøre i en nødsituasjon.
Min kone er spesielt obs på dette og rister på hodet. Men de er ikke sure . Superhyggelig når de dukker opp fra baksiden av gardinen. Litt søppel av og til. Men det tar jo vanligvis bakkemanskptet seg av.
Samtidig har jeg fløyet mye FR og EZY, 4 U, HLX etc. i de siste to-tre år. . Makan til jobb de gjør vedr. sikkerhet har vi aldri sett i noen som helst major carrier. superb.