Om du tenker på at jorda er rund og ikke flat som på ett kart blir det ganske direkte linje
Slik ser det ut, for å være konkret:
http://www.gcmap.com/mapui?P=OSL-OVB-KIX-HND-OVB-OSL OSL-HND&MS=wls&DU=km&E=120
Om du tenker på at jorda er rund og ikke flat som på ett kart blir det ganske direkte linje
Joa, men det er sikkert lagt opp til en routing hvor det er sikkerhet i forhold til handling etc.
Selv om det er andre flyplsser, er det ikke sikkert alle er like interisert i handle ad-hoc flighter.
Var i et afrikansk land for noen år siden med SAS 737-800 i star farger, det forstod de ikke mye av for å si det slik.
Så her har sikkert DY sørget for skikkelig handling dit de flyr.
Ble det noe av denne?
Hmm hva lurer du egentlig på ? ...går ut i fra at du har lest tråden, i så fall vet du jo status på hvor LN-DYK er nå....så Whats the question ?![]()
Misset side 4 av tråden ser jeg... Lurer på hvor mange som ble med kjærra hjem
Det er ikke trangere enn f eks LH's og BA's B747 i Economy.
Det ble såvidt 3 siffret antall sier de sosiale media ryktene![]()
Det ble såvidt 3 siffret antall sier de sosiale media ryktene![]()
Hvis du mente min posting, saa gjaldt den SAS ....
Ser ud til at være lidt forsinket:
19:00 Novosibirsk DY9004 Norwegian - Ny tid 23:30 SMS
Både jeg og andre har tidligere spurgt hvad DY gør med Crew på denne tur. Nogen der ved? Selv et passivt crew skal vel hvile ned inden de kan flyve returen.
Ser ud til at være lidt forsinket:
19:00 Novosibirsk DY9004 Norwegian - Ny tid 23:30 SMS
Både jeg og andre har tidligere spurgt hvad DY gør med Crew på denne tur. Nogen der ved? Selv et passivt crew skal vel hvile ned inden de kan flyve returen.
Er vel heller ikke all verdens vanskelig å sende folk TIL japan nå om dagen, så det kan jo tenkes at DY har sendt en gjeng nedover med KLM, Finnair eller LH som er klare til å ta over spakene.
Hva er forresten maks rekkevidde for 737-800? Har akkurat fløyet A321 i 6 timer og 50 minutter og ble egentlig imponert bare av det...
We use essential cookies to make this site work, and optional cookies to enhance your experience.