Kan den fly OSL-KIX uten å etterfylle drivstoff?
Svarte kun på spørsmålet ditt, men fra OSL mellomlander den i OVB før den setter nesa mot KIX, HND, OVB og tilbake til OSL.
Da har DYK vært nedom OVB (landet for en times tid siden) og er på vei videre til Kansai.
Nei DET er de ikke min venn![]()
Hva mener du med dette?
At de ikke har tatt av derfra enda, fikk nettopp en sms fra en kompis ombord der...
Slik jeg har forstått situasjonen, så kan jeg ikke se på dette som noe annet enn et PR-stunt.
Det er IKKE nødvendig med ekstraordinære fly som bringer våre landsmenn ut av Japan!
Media bruker denne situasjonen for alt den er verdt. Jeg håper at fornuftige folk ser at denne situasjonen ikke krever hva DY gjør.
Flyet lander på Kansai internasjonale flyplass (Kobe-Osaka) først. Deretter Haneda flyplass utenfor Tokyo. Vær oppmerksom på at tidspunktene oppgitt her kan endre seg.
Egenandelen blir på 5000 kroner per passasjer eldre enn to år. Passasjerer må fylle ut og skrive under på et eget betalingsskjema ombord på flyet.
Nå er det vel UD som har satt opp fly. DY har bare fått oppdraget!
DYK har vel internett. Blir vel kanskje en og annen "Endelig på vei hjem" blogg postet i 40000 fots høyde.
Er det ikke lang omvei å fly om Novosibirsk? Novyy Urengoy (USMU) eller Ust Ilimsk (UIBS), er vel store flyplasser som ligger mer i direkte linje?
Med 189 stolar är det trångt i en 737-800. Det spelar ingen roll om flygbolaget heter Norwegian, TUIFly, Ryanair etc...det märks garantererat efter en direktflight på 13h.
We use essential cookies to make this site work, and optional cookies to enhance your experience.