Norwegian setter Dreamliner i flere ruter i Europa denne sommeren.

Hadde også forventet flere TR om DYs nye fly :p Godt å høre at noen har ønske om å dele erfaringen med de som ikke får fly med 787 :)

Jeg flyr hjem 4.08 (dvs en dag for tidlig :( )

Får håpe noen har tatt turen i økonomi også, så vi får noen inntrykk av seter og komfort der. På en kort tur som til NY så er jeg usikker på om premium er verdt pengene...

Tok turen til AGP lørdag og hjem Søndag. Hadde Premium ned og Economy hjem.
En minirapport kommer, må bare bli ferdig med den før den postes, slik at jeg ikke stopper opp halvveis i rapporten, slik som en viss annen en......

Den kom over hustakene her i går kveld rundt halv 12 og i tusmørket. Fantastisk sku å herlig lyd av motorene ikke minst. Når man feriere midt i innflygningen til OSL, så er det greit å konkludere med at den er mer stille enn 737!

Den kom over hustakene her i går kveld rundt halv 12 og i tusmørket. Fantastisk sku å herlig lyd av motorene ikke minst. Når man feriere midt i innflygningen til OSL, så er det greit å konkludere med at den er mer stille enn 737!

Opplevde det samme her, bor på Manglerud og satt på verandaen...hørte kjapt at det var noe mer maskulint som kom sigende. Og riktig nok; over blokka seig Dreamlineren forbi. Nydelig syn :)

Har nå bestillt meg tur med den t/r OSL-LGW.. Håper at transfer på en time funker bra.. Hører flere som har fått det fint til i såfall :).. Gleder meg!

Har nå bestillt meg tur med den t/r OSL-LGW.. Håper at transfer på en time funker bra.. Hører flere som har fått det fint til i såfall :).. Gleder meg!

Bare merk at om du kommer med kveldsankomsten så er "Flight Connection Centre" stengt og du må igjennom passkontroll, ut på ankomst og igjennom security. Alt i alt tar dette 20-25min om du står på litt, igår var det ingen kø noe sted så det gikk greit.

Bare merk at om du kommer med kveldsankomsten så er "Flight Connection Centre" stengt og du må igjennom passkontroll, ut på ankomst og igjennom security. Alt i alt tar dette 20-25min om du står på litt, igår var det ingen kø noe sted så det gikk greit.

Det er notert her også, tar selv denne runden torsdag førstkommende :up:

Plutselig kommer noe i veien, dere rekker ikke returen og må overnatte på en benk. Returen neste dag i en hønngammal 300 *hikst hikst*. :72:

Morroklumpen Cato :angry: fins det som er værre en å måtte bli i UK,
dem har da :drinkså vi skal nok klare oss :lol:
Ser jeg missunnelen ligge bak her .....
TK :fly

Morroklumpen Cato :angry: fins det som er værre en å måtte bli i UK,
dem har da :drinkså vi skal nok klare oss :lol:
Ser jeg missunnelen ligge bak her .....
TK :fly

Er nok det TK, er vel dronninga i huset som lukket pungen tipper jeg ;) :lol: :up:

beklager litt off-topic:
Noen som vet hvor Norwegian vil fly med Dreamliner etter sommeren (4 august) ?
blir det kun long-haul ?

beklager litt off-topic:
Noen som vet hvor Norwegian vil fly med Dreamliner etter sommeren (4 august) ?
blir det kun long-haul ?

Foreløpig er det bare LH, men ettersom de får flere fly vil de nok dukke opp på noen kortere avganger også for å makse tiden i lufta.

Foreløpig er det bare LH, men ettersom de får flere fly vil de nok dukke opp på noen kortere avganger også for å makse tiden i lufta.

Er det da små muligheter for at ei-lna blir satt inn på DY7002 6/8? Er ikke no oppdateringer på mobilbilletten.

Back