Er det da små muligheter for at ei-lna blir satt inn på DY7002 6/8? Er ikke no oppdateringer på mobilbilletten.
EI-LNA flyr ARN-JFK som første longhaul-avgang den 16/8 i følge spåkula. Så det er smale sjanser dessverre.
Er det da små muligheter for at ei-lna blir satt inn på DY7002 6/8? Er ikke no oppdateringer på mobilbilletten.
När kommer EI-LNB? Tänkte om den kommer senare än 16/8 kommer då CS-TQY fortsätta flyga från OSL medan EI-LNA går över till ARN-basen?
Og jeg som satt å vurderte å fly Norwegian 787 til CPH i august. Får avvente å bestille noe billett her tenker jeg rt.
Skal DY fly 787 til Cph i august? Hvilke dager?
Skal DY fly 787 til Cph i august? Hvilke dager?
OSL-NCE-OSL fløy med 738 i dag, og ikke 788 som annonsert. Noen som vet hvorfor dette ble endret? Turen til Malaga tidligere på dagen gikk som oppsatt.
Men det som overrasket meg mest ang interiøret var slitasjen. Synlig slitasje på fotskammelen allerede, og armlenene som vippes opp for å hente ut bord og IFE var laget slik at om man la albuen med litt vekt på så smatt armlenet litt ned i hullet, og "skinnet" ble skvist og fikk fort synlige merker.
We use essential cookies to make this site work, and optional cookies to enhance your experience.