• Hei

    Vi i Foreningen Flyprat ønsker takke de av dere som har valgt å være medlem av foreningen gjennom det siste året, og dermed støttet driften av Flyprats forum og Airpics med 150kr.

    Vi håper å kunne ha deg videre med til neste år og at du fortsatt vil være medlem nå som nytt medlemsår begynte 1. oktober 2025

    Merk at etter årsmøtevedtaket er medlemsavgiften fra og med i år 150kr

    Betalingen kan enten gjøres via Vipps: 150kr til #18641 eller via Letsreg på linken under:

    https://www.letsreg.com/no/event/medlemskontingent_2026_01102025

    (Husk og oppgi brukernavn så betalingen kan linkes til brukeres)

    De av dere som alt har betalt i oktober er selvsagt registrert i det nye medlemsåret

    Med vennlig hilsen - Styret i Foreningen Flyprat

Norwegian setter Dreamliner i flere ruter i Europa denne sommeren.

Skjønner også at en del barn folk sliter med å felle inn fotsstøtten, jeg måtte virkelig bruke alt jeg hadde av legg muskulatur. :p Ellers var interiøret fresht og fint.

På venstre side i setehøyde (innsiden) har du en knapp som feller inn
fotstøtten automatisk for deg, så da kunne du ha spart leggmusklene dine :rolleyes:
 
Jeg fløy med den OSL - AGP 31. juli og AGP-OSL 3. aug., og det var et fantastisk fly!

Noe som forundret meg, var hvor varme vinduene ble når jeg brukte "dimmeknappen" begge "veier". Er det noen som vet hvorfor?
 
Skeptisk til vinduer i fly som kan dimmes. Det er bare enda en ting som kan gå i stykker, og som pax kan det ikke være noe mer irriterende enn hvis funksjonen slutter å fungere og man skal fly i 7-11 timer med sola rett inn vinduet...
 
På venstre side i setehøyde (innsiden) har du en knapp som feller inn
fotstøtten automatisk for deg, så da kunne du ha spart leggmusklene dine :rolleyes:

Mente vel egentlig ikke fotstøtten, men den selen av setet som bena hviler mot. Knappen sitter på høyre side, og gjør ikke mye mer enn å "låse opp" setet så man selv kan presse det tilbake til 'the upright position'.
 
Skeptisk til vinduer i fly som kan dimmes. Det er bare enda en ting som kan gå i stykker, og som pax kan det ikke være noe mer irriterende enn hvis funksjonen slutter å fungere og man skal fly i 7-11 timer med sola rett inn vinduet...

Jeg hadde gleden av å få prøve dette t/r London sist helg og det funka veldig fint. Det tar litt tid å bli kjent med reaksjonstiden på blendinga, men det var fint å få en blending som var god nok mht sola som sto i lavere høyde når jeg satt i 3J på NAX1310 og samtidig faktisk kunne se ut av vinduet :)
 
Back
Top