Problemet er vel at du ikke rekker å sjekke inn på returflighten, da check-in stenger 45 min før avgang, og flyet lander 30 min før avgang.
Flyet skal stå 1 time på bakken i følge min billett....
Problemet er vel at du ikke rekker å sjekke inn på returflighten, da check-in stenger 45 min før avgang, og flyet lander 30 min før avgang.
Reiste du på fullflex eller Low fare?
Lurer på om en får velge seter i premium cabinen på innsjekk om en har Low fare billetter.
Virker som 787 flyr noe høyere enn det som er vanlig , noen som vet noe om det
Rundt 43000 ft til spania og også høyt til gatwick
Tilfeldighet eller noe med flytypen
sevenseas
Flere av passasjerene om bord var flyentusiaster som reiste utelukkende for å prøve den nye modellen, og skulle tilbake til Norge med den samme maskinen kort tid etter ankomst. De måtte likevel ut for å oppleve det britiske sikkerhetsregimet på flyplassen.
- Må også du (Kjos) helt ut av flyet og gå gjennom alle kontroller på nytt, eller kan du som sjef bare bli ombord?
- Tja, det er det vi prøver å finne ut av nå.
Om de dokumentene jeg kom over på nett tolkes rett av meg så skal 787-8 kunne klatre til FL430 fra ca 155 tonn og lettere, så om payload er under ca 35 tonn inkl. drivstoff så skal den nok klare det. Selvsagt med forbehold om at amatøren tolket ting rett![]()
Artig reportasje fra London-turen i Dagbladet ...
http://ipad.dagbladet.no/2013/07/05/tema/reise/ferie/fly/norwegian/28047753/
Jeg fikk ut Boardingkort tur/retur i går når jeg reiste. Dro ned med første DYflight og tilbake med 787'n (som sikkert noen har fått med seg via Facebook)Satt bak på Economy da.
Når ble innsjekkingsautomatene så smarte? :drunk:automatenDet kom ingen spørsmål om jeg skulle ha begge veier, det spytta den ut helt på egenhånd
![]()
venter spent på en mer utfyllende rapport, etter sigende flere forumfolk på london-turen i går.. Eller var det så dårlig at ingen gidder skrive om det? ;-)
We use essential cookies to make this site work, and optional cookies to enhance your experience.