Ja, da braker det løs i morra tidlig. Får se om jeg får sove noe. :colgate:
Da håper jeg det går på skinner i morgen så vi går på rute.
Kun noen 7 timer igjen til jeg sitter i Dreamlineren

Ja, da braker det løs i morra tidlig. Får se om jeg får sove noe. :colgate:
Så på FB at en dame hadde fått seg en tur. Har de hatt gjester på motortesttur?
Jeg saa en post paa Facebook ogsaa med bilde. Det var ikke en 787, men en 340/330
Så det nå når jeg sjekket. Takk for sist forresten!
Rekker du det da?.. En time transfer?.. Om.. Så frister det for min del hehe
Gikk med CDG-LHR-CDG i 2010 for min del da de fløy A380 på strekket.. Så hvorfor ikke hehe
Tar turen 11 juli London t/r med denne selv:up:
Er denne flighten fullt opp til siste ledige stol ?
Jada, det skal gå bra det sier de som har greie på det.
Sjekke inn t/r på OSL da du skal være borte mindre en 24t, og gå via Transfer i London og rett til gate :up:
Dette er dessverre ikke mulig, da du ikke får sjekket inn returflighten på OSL. Jeg prøvde det samme, og hadde opprinnelig en t/r til London i dag med DY 787. Denne billetten ble kansellert av Norwegian på tirsdag da 1 time ikke er nok i London, ettersom innsjekk stenger 45 min før avgang.
w
Dette er dessverre ikke mulig, da du ikke får sjekket inn returflighten på OSL. Jeg prøvde det samme, og hadde opprinnelig en t/r til London i dag med DY 787. Denne billetten ble kansellert av Norwegian på tirsdag da 1 time ikke er nok i London, ettersom innsjekk stenger 45 min før avgang.
w
Det var pax ombord idag som hadde BP t/r.
Kan det hende at du booket t/r på samme billett? Hvis du hadde booket separat. Muligens det hadde gått da?
Problemet er vel at du ikke rekker å sjekke inn på returflighten, da check-in stenger 45 min før avgang, og flyet lander 30 min før avgang.
We use essential cookies to make this site work, and optional cookies to enhance your experience.