Det ligger slakk i programmet til alle maskinene, men i ulik grad.
Således er nok 3-7 timer mellom ankomst og avgang enkelte dager, mer fornuftige buffere enn i tidligere program. Det som nå er helt tydelig er at hver flyplass får 2 maskiner som utelukkende flyr ut med respektive ARN, CPH, LGW og OSL som "base". Det er helt slutt på at en maskin flyr slinger innom andre Europeiske hubber i sitt program. Det er derfor ganske lett å sette samen programmet til maskinene å identifisere buffere og huler i programmet. Buffere og hul er også utelukkende lagt til de europeiske flyplassene og ikke ute på destinasjonene de flys til.
Den flyplassen med flest huller er Arlanda. Her har maskinen som skal betjene SJU og FLL, hele 4 dager uten program med mer en 24 timers hvile. Dette er huller som tidsmessing reker rotasjoner til samtlige destinasjoner som DU i dag betjener. Her kommer de garantert nye destinasjoner eller økning av eksisterende frekvens. Hullene passer også for OAK, selv om jeg personlig tror at MCO også vil dukke opp fra ARN. Hullene til ARN ligger på Mandag, Onsdag, Fredag og Lørdag.
Fra LGW ligger det daglige buffere på enkelte flighter på 5-9 timer. På lørdager ligger det et 24 timers hull i programmet for den ene maskinen som blant annet betjener FLL og SJU. Med tanke på at MCO ble trukket tilbake fra booking kan man jo spekulere i om den egentlig ligger her.
For CPH, ligger det buffer på 5-6 timer på enkelte rotasjoner på maskinen som flyr FLL, BKK og JFK. På maskinen som flyr LAX, SJU, STX, MCO og LAS, ligger de 2 huller, men disse er på kun 22 timer på torsdager og søndager. Legger man inn min 1,5 timer tournarround, gir det rom for flyvninger på maks lengde 9+9 timer for å rekke tilbake til neste oppsatte rotasjon.
Det betyr at det kun er JFK som kan flys om det ikke er snakk om helt nye destinasjoner innenfor 9 timers flytid. Ei passer heller hulene inn for avgangstidene som benyttes til JFK da maskinen må eventuelt rotere ut tidligst kl 12:40.
Fra OSL ligger det flere buffere, men de største er på 7-18 timer på begge maskiner fredager og for en maskin på mandag. I tillegg ligger det 27 timer hull på tirsdager. Som kan rekke rotasjoner til samtlige destinasjoner som DU har presentert eller allerede betjener.