Norwegian is proposing a daily operation on London Gatwick – New York JFK route, as the airline plans to raise operational frequencies starting 23FEB16
Barbados og Las Vegas fra CPH ser ut til å være bekreftet
Kilde?....
Hva med Minneapolis–Saint Paul? Der er det vel et ganske stort marked mesteparten av året?
Et marked som man vel kan si er døende - bokstavelig talt.
Hvis man velger å legge til LGW, så blir det isf i direkte konkurranse med BA.
Hehe, godt sagt!
Når det gjelder Barbados så synes jeg det er et ganske naturlig valg hvis man ønsker å ha en karibisk destinasjon - særlig gitt basen på LGW. Hvis man velger å legge til LGW, så blir det isf i direkte konkurranse med BA.
Ser ikke umiddelbart noen andre karibiske destinasjoner som stikker ut som mer aktuelle med dagens longhaul-baser.
.. og Virgin.
I respekt for våre kolleger i Germanwings og de som er rammet av den tragiske flyulykken, har vi bestemt oss for å utsette vår planlagte rutelansering til etter påske.
Samtidig melder NAS selv at Orly antagelig blir neste langdistansebase, før Barcelona. Det var nytt for meg.
Ser på Master Chef, ja? Eg tenkte det same. Det kan vel tenkast at det ikkje er så lett å endre reklameplanen. Har ikkje sjekka nettsidene enno.Så akkurat en reklame på TLC for Norwegian sin nye rute til Karribien. Den går til Puerto Rico-San Juan, direkte fra Oslo. Skulle de ikke vente med lanseringen?
We use essential cookies to make this site work, and optional cookies to enhance your experience.