Spanair
ScanFlyer Silver
og kan utskrives for grupper av passasjerer av gangen - altså ikke individuelle.
Stemmer ikke helt i praksis. Det ble skrevet ut en FIM for meg (og KUN meg) da jeg var stuck i Helsinki for et par år siden.

og kan utskrives for grupper av passasjerer av gangen - altså ikke individuelle.
Stemmer ikke helt i praksis. Det ble skrevet ut en FIM for meg (og KUN meg) da jeg var stuck i Helsinki for et par år siden.![]()
For en del år siden var det nesten et krav fra noen her på forumet at langruter med SAS fra Norge ikke måtte gå til NYC - for da ødela man markedet til Continnetal. Det ville ikke være nytenkende nok å starte opp NYC. Disse påstandene er totalt fraværende i diskusjonen rundt Feel Air og Norwegian til NYC... Hva har skjedd?
Hvis du mener at påstandene er totalt fraværende, så har du for å være helt ærlig ikke lest tråden i det hele tatt. Det er *mange* mener at NY ikke er en særlig hensiktsmessig destinasjon.For en del år siden var det nesten et krav fra noen her på forumet at langruter med SAS fra Norge ikke måtte gå til NYC - for da ødela man markedet til Continnetal. Det ville ikke være nytenkende nok å starte opp NYC. Disse påstandene er totalt fraværende i diskusjonen rundt Feel Air og Norwegian til NYC... Hva har skjedd?
For en del år siden var det nesten et krav fra noen her på forumet at langruter med SAS fra Norge ikke måtte gå til NYC - for da ødela man markedet til Continnetal. Det ville ikke være nytenkende nok å starte opp NYC. Disse påstandene er totalt fraværende i diskusjonen rundt Feel Air og Norwegian til NYC... Hva har skjedd?
Forskjell på hensiktmessig og det man beskyldte SAS for eventuelt å gjøre ved å gå til krig mot Continnetals rute...den beskyldningen har ikke kommet opp ennå.
Jeg kan ikke huske å ha sett noe slikt? Klarer du å finne postingene for meg?
Jeg kan ikke huske å ha sett noe slikt? Klarer du å finne postingene for meg?
*Økonomi Pluss ble nevnt her
Ja det har jeg tro på, folk betaler heller litt mer for bedre komfort og bare der skulle Norwegian ha godt grunnlag om de satset på dette.
Da kan man like godt fly med et av de store og etablerte selskapene som både har god komfort og andre fordeler...
SNSK
Da kan man like godt fly med et av de store og etablerte selskapene som både har god komfort og andre fordeler...
Helt enig. Hvorfor skal man betale mer for at få et produkt, der svare til hvad andre selskaber tilbyder på billigste klasse?
Forøvrigt er jeg helt enig med Tommy i at NYC bliver svær for DY - dem har jeg ikke meget tro på. Desuden har jeg faktisk heller ikke den store tiltro til BKK, så tror jeg faktisk mere på HKT.
DY vil udelukkende henvende sig til leisure kunder på denne rute og langt hovedparten af dem skal videre fra BKK. DY har ingen interlining og HKT er meget eftertragtet blandt turister. En direkte rute hertil ville måske kunne lokke nogen over i de trange DY-maskiner mod at de sparede et flyskift i BKK.
Personligt skulle der godtnok meget lave priser til for at jeg bliver lokket til at flyve DY på longhaul.
Jeg tror, men har ikke noe annet enn min egen magefølelse å vise til, at det er et ikke ubetydelig marked for et "light" premium-produkt til både New York og Thailand, dersom man treffer et riktig prispunkt. Selv om jeg tror det er et godt stykke unna 10.000 kr t/r, så tror jeg det kan bidra til både å ta markedsandeler og hyggeligere inntekter.
Jeg synes det er helt utrolig at du kan komme med slike uttalelser når du ikke har den minste aning om hvordan konseptet vil bli...
We use essential cookies to make this site work, and optional cookies to enhance your experience.