Flyprat Minnetråd Martin Foss

Flyprat-logo
For en trist nyhet å få - Hvil i fred Martin!
Mitt eneste møte med Martin var på Flyprats julebord i Seattle i 2009 - han var en sosial kjernekar.
Jeg bidrar gjerne til krans - bare oppgi Vippsnr.

Hvil i fred Martin!!
Jeg er ikke så god på dette, men det er flere her som har fortalt det som jeg er 100% enig i.
Jeg hadde ikke vært her på Flyprat hvis det ikke hadde vært for Martin og Elefanten, så tusen takk for alt!

Veldig trist å lese dette.

Har gode minner fra tiden vi reiste til USA og når vi var på flyspotting rundt og innenfor gjerdene på Gardermoen.

Hvil i fred Martin .

Hard Rock Café , Coca Cola, Julebord her i Seattle, flotte trip rapporter til konserter og ikke minst Martins BA Status med en First Class Trip Rapport. Dette var en meget trist start på dagen her i Seattle hvor vi møttes flere ganger - som arrangør av Flyprat Julebord i Seattle var det alltid godt å se Martin med en lokal øl i hjørnet på vår lokale pub her ute pà øya, det var et tegn på «ting var på plass» mens Hard Rock Cafe i Seattle er borte, lever The Harbour Public House og det ble en meget lokal minnestund i kveld nettopp i Martin’s hjørne på Puben med en Coca Cola (min første på over 20 år) - fortsatte med et lokalt brygg (tror Martin ville ha godkjent det) og leste i gjennom «The Best of Martins» trip rapporter. Du la meget gode spor Martin (litt tog nerding (Martin kunne diskutere lokaltog type 69E vs D og Gjøvik variantene også, du vil bli savnet og hvil i fred Martin.

Men jøje meg da, for en start på dagen - Martin ? Gode snille lune Martin ? Alltid med et glimt i øyet, og med masse kunnskap og en enorm interesse for både gitarer, musikk og ikke minst alt som rørte seg som inneholdt teknologi ? Hvil i fred gode Martin, og tatt for alle dine bidrag til oss her på Flyprat !

Back