Hei
Vi i Foreningen Flyprat ønsker takke de av dere som har valgt å være medlem av foreningen gjennom det siste året, og dermed støttet driften av Flyprats forum og Airpics med 150kr.
Vi håper å kunne ha deg videre med til neste år og at du fortsatt vil være medlem nå som nytt medlemsår begynte 1. oktober 2025
Merk at etter årsmøtevedtaket er medlemsavgiften fra og med i år 150krBetalingen kan enten gjøres via Vipps: 150kr til #18641 eller via Letsreg på linken under:
https://www.letsreg.com/no/event/medlemskontingent_2026_01102025
(Husk og oppgi brukernavn så betalingen kan linkes til brukeres)
De av dere som alt har betalt i oktober er selvsagt registrert i det nye medlemsåret
Med vennlig hilsen - Styret i Foreningen Flyprat
Spørs om den ryker nå når de fikk feil på en 787?
Tror du kan velge sete i premium når du kjøper full flex. Rundt 4500 t/r OSL-LYR.
Tror du kan velge sete i premium når du kjøper full flex. Rundt 4500 t/r OSL-LYR.
prøvde å booke nå, og man trengte ikke å bestille flex for å få premium, men nå var det bare 3 premium-seter igjen på morgendagens tur opp, alle midtseter, og ingen på returen på onsdag.
HeftigStørste maskin på Svalbard?
Crewet fikk seg også en rask sightseeing med minibuss i byen før vi satte nesen sørover igjen..
Banen er 1988 meter lang. Hvordan får man til det rent performancemessig?
LDA (Landing distance available) er 1988 m
TODA (Take-off distance available) er 2500+ og TORA (Take-off run available) er 2200 m
Så det i seg selv burde være mer enn nok til å få dem i luften uten store problemer.
Tipper vel at de også har vært 50-60 tonn under MTOW (Max take-off weight) så det er også med på å øke akselerasjonen betydelig.
Og sprut full begge veier på onsdag.
We use essential cookies to make this site work, and optional cookies to enhance your experience.