Köln eller Düsseldorf blir vel egentlig hipp som happ. Vil vel si at DUS er midt i Ruhr, kanskje litt nord, men da er i så fall Köln langt syd. CGN har vel pr i dag mest lavpristrafikk og charter. Var innom der i fjor, og jeg tror ikke Lufthansen hadde mer enn et par -tre ruter derfra. Nå skal det også sies at CGN nok ligger 15-20 min kjøring utenfor selve Köln, og DUS er vel ikke mer enn 5-10 min mer (avh av trafikken åff kårse!), så blir ikke dette hipp som happ da?
Eneste med Kölsch er at de serveres i fingerbøll! ALT bier er ikke helt min kopp te heller. Så da står vi igjen med det eneste som duger: Jägermeister :colgate:
Det forekommer meg litt merkelig dette med at Tyskland som land ikke har sin hovedflyplass i hovedstaden. Eller i det minste en storflyplass med mange intercont avganger. Det hadde de ikke når hovedstaden lå i Bonn, og de har det heller ikke, og får det heller ikke når den nye flyplassen åpner 3 juni, i Berlin.
Jeg kan ikke tenke meg noe annet land som har tilsvarende løsning!
Merkwürdich, som det heter på Dysk! (Dysk i Dyskland - de kjører jo rundt med D'er på bilene sine!!
Eneste med Kölsch er at de serveres i fingerbøll! ALT bier er ikke helt min kopp te heller. Så da står vi igjen med det eneste som duger: Jägermeister :colgate:
Det forekommer meg litt merkelig dette med at Tyskland som land ikke har sin hovedflyplass i hovedstaden. Eller i det minste en storflyplass med mange intercont avganger. Det hadde de ikke når hovedstaden lå i Bonn, og de har det heller ikke, og får det heller ikke når den nye flyplassen åpner 3 juni, i Berlin.
Jeg kan ikke tenke meg noe annet land som har tilsvarende løsning!
Merkwürdich, som det heter på Dysk! (Dysk i Dyskland - de kjører jo rundt med D'er på bilene sine!!