Re: Norwegian har fått beskjed de kan få driftstillatelse i Irland (statustråd)
Har vel adri forsøkt å stanse noen diskusjon om LCC tilbudene over atlanteren??
Men dette er kanskje ikke tråden for det?
Fordi jeg er uenig med deg "så setter jeg deg i ett dårlig lys"? Du må da ikke ta alt personlig Finn Erik, dette er bare en diskusjon.
Jeg blir jo "satt i dårlig lys" her inne daglig og har ikke store problemer med det. (Bare å gå noen få poster lenger opp så blir jeg
kalt "ignorant, mangel på forståelse og driver med hersketekníkk") Har man meninger så må man regne med å få høre det.
Spesielt hvis meningene går imot det som er "bransjemeningen" (selv om enkelte går over grensen av og til).
Etter min mening undervurderer du hvilke fremtidige konsekvenser denne avgjørelsen vil ha på prisnivået over atlanteren.
På samme måte som de fleste har undervurt FR og DY før. At LCC i europa har hatt en kraftig innvirkning på prisnivået her
i Europa er det vel ingen tvil om. Du mener altså at ikke det samme vil skje i transatlantisk og sier at prisnivået allerede er lavt.
Vel, det stemmer ikke med de yield tallene jeg har sett.
Don't take it personal..
Vi har aldri fått adgang til å diskutere nettopp de eksisterende LCC tilbudene og prisnivået transatlantiske - hvorfor lar du oss ikke ta en seriøs diskusjon rundt dette ?
Har vel adri forsøkt å stanse noen diskusjon om LCC tilbudene over atlanteren??
Men dette er kanskje ikke tråden for det?
Jeg vil nok heller gå 15 år tilbake i tid når det gjelder diskusjoner rundt FR - og hvorfor skriver du at jeg gjør samme tabbe igjen, mener du at jeg ikke tok FR og senere DY alvorlig ? Du setter meg i et dårlig lys - noe du selv reagerer svært sterkt på når andre gjør det samme som deg ? Gjelder andre regler for deg ?
Fordi jeg er uenig med deg "så setter jeg deg i ett dårlig lys"? Du må da ikke ta alt personlig Finn Erik, dette er bare en diskusjon.
Jeg blir jo "satt i dårlig lys" her inne daglig og har ikke store problemer med det. (Bare å gå noen få poster lenger opp så blir jeg
kalt "ignorant, mangel på forståelse og driver med hersketekníkk") Har man meninger så må man regne med å få høre det.
Spesielt hvis meningene går imot det som er "bransjemeningen" (selv om enkelte går over grensen av og til).
Etter min mening undervurderer du hvilke fremtidige konsekvenser denne avgjørelsen vil ha på prisnivået over atlanteren.
På samme måte som de fleste har undervurt FR og DY før. At LCC i europa har hatt en kraftig innvirkning på prisnivået her
i Europa er det vel ingen tvil om. Du mener altså at ikke det samme vil skje i transatlantisk og sier at prisnivået allerede er lavt.
Vel, det stemmer ikke med de yield tallene jeg har sett.
Don't take it personal..
Last edited: