Star Flyer
Star Alliance only.
Som tittelen sier, hva er SAS?
Et fullserviceselskap? Eller hva kaller man SAS?
Et fullserviceselskap? Eller hva kaller man SAS?
Er virkelig Norwegian et lavpris-selskap? Synes lavservice-selskap er mer dekkende, siden jeg oftere opplever lav grad av service enn lave priser.
Jeg mener at Norwegian ikke er et lavprisselskap. Det er en illusjon de har vært veldig gode til å bygge opp.
Enig med FlightDeck. Å sette flyselskaper i "lavpris"- og "høypris"-båser er feilaktig og villedende.
Norwegian (Norwegian Air Shuttle ASA) er et skandinavisk lavprisflyselskap notert på Oslo Børs.
I motsetning til SAS vet Norwegian hva de er:
Dette er hva de starter med når de presenterer seg under "Dette er Norwegian" på websidene sine. Noe lignende klar uttalelse har jeg ikke funnet hos SAS.
Tja, de bruker jo betegnelsen "lavprisselskap".
Så man kan vel kansje si at de har en "mening" om hva de er, og ikke nødvendigvis at de "vet" hva de er.
Dette er hva de starter med når de presenterer seg under "Dette er Norwegian" på websidene sine. Noe lignende klar uttalelse har jeg ikke funnet hos SAS.
SAS er et nettverkselskap. Og nettsidene sier dette i tillegg:
"We provide Best Value for Time and Money to Nordic Travelers whatever purpose of their journey."
Like lett å finne dette, som hos Norwegian, så her går det vel mer på viljen til å finne mer en evnen.
Nei, slettes ikke SAS-Steward - hvis du prøver deg med MSIE10 forsvinner venstremenyen i sasgroup.net og da finner du ikke en dritt. Ikke så bra for SAS så lenge meglere og investorer som stort sett benytter MSIE, men heldigvis kan de få det fra andre kilder som Oslo Børs sine sider.
We use essential cookies to make this site work, and optional cookies to enhance your experience.