Norwegians Boeing 737-8 (MAX) EI-FVN flygs lördag 23 januari från Arlanda till Budapest
Hva i alle dager er "Helgolan Airlines", som dukker opp i reservasjonssystemene til Norwegian? Har jeg sovet fullstendig i timen her?
Hva i alle dager er "Helgolan Airlines", som dukker opp i reservasjonssystemene til Norwegian? Har jeg sovet fullstendig i timen her?
Jeg må korrigere meg selv ørlite grann; navnet dukket opp hos booking.com. På norwegians egne sider står det ops av DY SE. Så ja, åpenbart en bug hos booking.com.
Om jeg ikke har blingset fullstendig, så er vel flere av de maskinene som er returnert i det siste vært blant de Norwegian tok leveranse av sist, altså blant de nyeste i flåten. Naturligvis også de som vil være mest attraktive for andre.
Har Norwegian begynt å fase ut sine B737 MAX nå eller ?? Og alle MAX flyene som Norwegian har mottatt til nå. Står disse parkert i Norge nå??
Hangar.no skriver i sin artikkel om Smartwings at Norwegian planlegger å begynne å fly med Max fra 1.mars.
Første flyvning Oslo-Stockholm.
Noen som har noe mer info rundt dette?
Hangar.no skriver i sin artikkel om Smartwings at Norwegian planlegger å begynne å fly med Max fra 1.mars.
Sent from my iPhone using Tapatalk
We use essential cookies to make this site work, and optional cookies to enhance your experience.