Norwegian, 737 MAX og operative konsekvenser/innleie 2019

Hva i alle dager er "Helgolan Airlines", som dukker opp i reservasjonssystemene til Norwegian? Har jeg sovet fullstendig i timen her?

Hva i alle dager er "Helgolan Airlines", som dukker opp i reservasjonssystemene til Norwegian? Har jeg sovet fullstendig i timen her?

Kan det være en IT bug?

Er vel navnet på et selskap som gikk konk for 20ish år siden?

De hadde IATA-kode LE, som Norwegian Air Sweden nå har overtatt. Rart ikke de har fanget opp den ..sikker på at du ikke er på en tredjepartsside?

Jeg må korrigere meg selv ørlite grann; navnet dukket opp hos booking.com. På norwegians egne sider står det ops av DY SE. Så ja, åpenbart en bug hos booking.com.

Jeg må korrigere meg selv ørlite grann; navnet dukket opp hos booking.com. På norwegians egne sider står det ops av DY SE. Så ja, åpenbart en bug hos booking.com.

Ikke bug. De har bare ikke oppdatert databasen med ferske endringer. Garbage in, garbage out.

Om jeg ikke har blingset fullstendig, så er vel flere av de maskinene som er returnert i det siste vært blant de Norwegian tok leveranse av sist, altså blant de nyeste i flåten. Naturligvis også de som vil være mest attraktive for andre.

Den nyaste 800an SE-RRJ kanske även den försvinner då?

Har Norwegian begynt å fase ut sine B737 MAX nå eller ?? Og alle MAX flyene som Norwegian har mottatt til nå. Står disse parkert i Norge nå??

Overlever Norwegian? -> Resultatvarsel og emisjon

Hangar.no skriver i sin artikkel om Smartwings at Norwegian planlegger å begynne å fly med Max fra 1.mars.
Første flyvning Oslo-Stockholm.
Noen som har noe mer info rundt dette?

Sent from my iPhone using Tapatalk

Re: Overlever Norwegian? -> Resultatvarsel og emisjon

Hangar.no skriver i sin artikkel om Smartwings at Norwegian planlegger å begynne å fly med Max fra 1.mars.

Det høres ut som om det er noen hos Hangar som har glemt å gjøre hjemmeleksen sin...:stir

Det er ikke usannsynlig at det ligger schedules i Amadeus som ikke er oppdatert. Ellers burde vi begynne å se testflighter snart. Det er jo ikke så lenge igjen.

Nej. Norwegian trafikerar inte ens Oslo-Stockholm förrän S21 (28 Mars), och där kan jag inte finna några Max just nu...

Sent from my iPhone using Tapatalk

https://www.routesonline.com/news/29/breaking-news/295176/smartwings-plans-first-737-max-route-in-europe-since-recertification/?fbclid=IwAR0dyI5zRS0MRsdW0uH65sL7mKw9B976Hwdb1Up3hsU4KnTVzBJNtDIDhI0

Dette er i konflikt med Norwegians egen informasjon. De kan neppe introdusere nye fly uten tillatelse fra konkursstyret heller. Flere sv disse er vel i tillegg ruter som er nedlagt inntil videre.

Icelandairs første tur ser ut til å være 26/3 til Berlin med MAX 9.

Last edited:
Back