Noen som vet om noen nettsider i norge som selger modellfly? utenom Nakshop.no? Jeg har forsøkt greenbasket.no men 0 efekt. Er Finn.no mulig? Kanskje det finnes butikker i norge som har 1:400 eller 1/200?
Trønderfirm i Trondheim hadde ei lita kasse med nokre få 1/400 modeller da eg var innom der i mai i år, veit ikkje om det ligger noe på nettbutikken på tronderfrim.no
Trønderfirm i Trondheim hadde ei lita kasse med nokre få 1/400 modeller da eg var innom der i mai i år, veit ikkje om det ligger noe på nettbutikken på tronderfrim.no
Dersom det plast-modeller du jakter på så er Norge et ikke-land. Sverige og Danmark er topp. Regner med du skal bygge selv. Prøv Alfa Hobby i Sverige. Fikk tak i en SAS-Caravelle i 1:100 i Danmark, kr.150 inkl. porto
Når eg var det var det kun nokre få modeller og som for meg var lite spennende. Men kunne ikkje gå tomhendt ut derifra, så det blei en Boeing 737-200 i DHL farger fra Aviation400 til 215,- NOK
Plast og metall! Det er ikke ofte jeg tar meg tid til å bygge modeller, så det er snap-fit typen jeg tenker på når jeg snakker om plast! Må ta meg en tur der når jeg er i Trondheim! Hvordan får du kjøpt så mange modeller der hvis du bor i Kristiansund Sindre?