Norske butikker med Modellfly

svgspotter

ScanFlyer Gold
Noen som vet om noen nettsider i norge som selger modellfly? utenom Nakshop.no? Jeg har forsøkt greenbasket.no men 0 efekt. Er Finn.no mulig? :) Kanskje det finnes butikker i norge som har 1:400 eller 1/200?

Trønderfirm i Trondheim hadde ei lita kasse med nokre få 1/400 modeller da eg var innom der i mai i år, veit ikkje om det ligger noe på nettbutikken på tronderfrim.no

Trønderfrim er min faste forhandler ;)
Han skaffer det du vil ha. Det er ikke noe på nettbutikken hans om flymodeller ;)

Dersom det plast-modeller du jakter på så er Norge et ikke-land. Sverige og Danmark er topp. Regner med du skal bygge selv. Prøv Alfa Hobby i Sverige. Fikk tak i en SAS-Caravelle i 1:100 i Danmark, kr.150 inkl. porto

Nope, tror nok han skal ha DieCast ;)

Han har en salig blanding med både GeminiJets, Dragonwings og Aviation400 :)
*Prisene ligger på ca 250 pr/modell-

Når eg var det var det kun nokre få modeller og som for meg var lite spennende. Men kunne ikkje gå tomhendt ut derifra, så det blei en Boeing 737-200 i DHL farger fra Aviation400 til 215,- NOK

Plast og metall! :) Det er ikke ofte jeg tar meg tid til å bygge modeller, så det er snap-fit typen jeg tenker på når jeg snakker om plast! ;) Må ta meg en tur der når jeg er i Trondheim! :D Hvordan får du kjøpt så mange modeller der hvis du bor i Kristiansund Sindre? :p

Kremt* jeg bor ikke i KSU ;) Bor på Smøla, en liten øy utenfor, ligger under helidepatureruta for KSU til oljefeltene. Sjekk AIPen.

Men; er endel i Trondheim på møter og lignende. Ellers så sender han også i post(tror jeg)
Kjøper også endel over nett(brukt)

Back