Norse operasjoner og flybevegelser utenom fast ruteprogram

Ser ut som TUI fly Netherlands har litt problemer LN-FNB skal fly AMS-VRA-CUN på torsdag, med retur dagen etter.

TUI Airways har fått «revet» av dør 1L på en av sine 787-8 i Birmingham,
så spørs om Norse stikker av med noen flyvninger for TUI Airways igjen?

Attachments

• IMG_6742.jpeg
    IMG_6742.jpeg
    430.3 KB · Views: 1,486
Ingen rykter om flyging for TUI UK enda, men -FNB står i AMS klar for morgendagen til CUN via VRA for TUI Nederland.
Tror det er litt ekstra kapasitet i Norse UK for en eventuell AD Hoc.

Ser ut som TUI fly Netherlands har litt problemer LN-FNB skal fly AMS-VRA-CUN på torsdag, med retur dagen etter.

TUI Nederland har booket inn nok en tur. AMS CUR AMS på fredag.

Begynner å lure på om TUI flyet med skaden på døra i BHM, skulle fløyet disse turene ut av AMS?

TUI Nederland har booket inn nok en tur. AMS CUR AMS på fredag.

Begynner å lure på om TUI flyet med skaden på døra i BHM, skulle fløyet disse turene ut av AMS?

Det tviler jeg på, ser TUI Nederland aldri har brukt britisk fly på disse turene fra AMS men kun PH og OO registreringer.

De stoppet vel i Johannesburg på veg til Antarktis?

Ah, hadde glemt det.

Men de skal mer til Afrika, i 2 måneder fra april skal de fly 4x ukentlig for Air Peace LGW-LOS.

https://newsweb.oslobors.no/message/611817

Norse Atlantic Airways is pleased to announce that it has entered into an agreement with Air Peace for an ACMI (Aircraft, Crew, Maintenance, and Insurance) charter service. This collaboration marks the beginning of a
strategic partnership aimed at providing seamless air travel solutions between London and Lagos, Nigeria.

Sett bort fra turen via CPT til Antarktis, og Neos-ops.
Så tror jeg hvis jeg ikke husker feil at Norse har hatt en ad-hoc via Afrika tidligere før nå.

Back