New York direkte med CO fra 2525,-

jjessen

ScanFlyer Blue
Ser ikke at denne har blitt nevnt før.

Continental er nå helt nede i kr 2525 for direkte flyvninger til New York med avreise i Januar, Februar og begynnelsen av mars. Også andre destinasjoner er lave som Miami kr 3270 eller Houston kr 3275.

Har ikke lest om noe spesiell kampanje og prisene komme ikke opp hos Continental men på både Restplass.no og noen hundrelapper dyrere også hos Ebookers.

Ser ikke at denne har blitt nevnt før.

Continental er nå helt nede i kr 2525 for direkte flyvninger til New York med avreise i Januar, Februar og begynnelsen av mars. Også andre destinasjoner er lave som Miami kr 3270 eller Houston kr 3275.

Har ikke lest om noe spesiell kampanje og prisene komme ikke opp hos Continental men på både Restplass.no og noen hundrelapper dyrere også hos Ebookers.

Takk for kjempetips. Noen som vet hvordan en kan få vite om disse prisene direkte fra united, og ikke bare Flyprat? De kommer ikke på nyhetsbrevene jeg får, og pleier vel heller ikke nevnes på co.com.

Nå må en bare finne ut når det kommer ny Ipad:-)

Ser de fra 2501,- hos Wideroe.no, de tar visst bare gebyr på 30 kr i tillegg.

Finner også destinasjoner i Karibien som Nassau, Grand Cayman og Santo Domingo for ned mot 4500,-

Synd at man er fullbooket helt til sommeren.

Dette er relativt normalt på den tiden av året. Historisk laveste tiden for CO/UA ut fra OSL.
Men de fyller meget bra opp på disse prisene.
Ligger nok en del begrensninger som kjøpstidspunkt etc. Men løp og kjøp, det er kjempe priser.

S

Frister å bytte ut Dubai med Miami, noen hotellanbefalinger i Miami som ligger nær buss / bane til flyplass og ok avstand til sentrum og beach?

Frister å bytte ut Dubai med Miami, noen hotellanbefalinger i Miami som ligger nær buss / bane til flyplass og ok avstand til sentrum og beach?

Om du ikke skal ha bil er jo South Beach/Miami Beach det åpenbare valget. Mange hoteller har shuttle til/fra MIA. Bare budsjettet som setter grenser for komfort og luksus her.

Skal selv fly Lufthansa og Continental i kombinasjon i februar til 2600 kr. Svært rimelig. Valgte å legge på noen tiere for å fly Lufthansa på utreise. Lufthansa og Continental har mange code-share-ruter og når de begge har salg, får dette svært gunstige utfall for oss reisende :)

Hehehe. Velkommen til din interkontinentale realitet, Kjos.

Dette er priser å bryne seg på, særlig videre fra NYC der andre har eget materiell å prise ut

Hehehe. Velkommen til din interkontinentale realitet, Kjos.

Dette er priser å bryne seg på, særlig videre fra NYC der andre har eget materiell å prise ut

Dette kan jeg aldri tenke meg at Kjos har tenkt på...;)

Huk av for at du er fleksibel i avreisedatoene, men ellers ser jeg prisene har hoppet opp et lite hakk siden i går. Fortsatt finnes Miami til rundt 3800,- med både CO via NYC og i LHs 380 hjem. Går nok for sistnevnte ikveld :)

Det har han sikkert og det er antagelig noe som forstyrrer nattesøvnen hans....

Det er Jo ikke noe nytt at det er hard konkurranse på IC. At prisene er lave deler av året burde ikke komme som noen overraskelse...?

Da har man booket tur til Miami i midten av februar til den nette sum av 3843,-! Direkte til New York, var litt skeptisk på dette da Continental tilbyr 1,5 time connection i Newark men sier de at det går så går det vel..

Det er vel kun immigration jeg skal igjennom ved transfer i USA? Eller må jeg ut og hente bagasjen så for å sjekke den inn på nytt?

Retur med LH i A380 via FRA! :)

Back