Prøvde magien på: Dato 14122013 og flight kl1144.
I 'gamle dager' holdt det, nå må også dep- og arr-airport legges til som mandatory. Hvorfor det? Finnes det flere kl1144?
Gjorde nå som jeg ble bedt om og det eneste Flightdiary kan bidra med er at reisen tok en time og 32 minutter.
Gikk så det suste på den flighten jeg prøvde med .. Men da er det nok lite data på den flighten som er problemet. Funksjonaliteten er tydeligvis på plass.
Gikk så det suste på den flighten jeg prøvde med .. Men da er det nok lite data på den flighten som er problemet. Funksjonaliteten er tydeligvis på plass.
Næh... Du hadde rett. Jeg hadde nok en tastefeil. Prøvde igjen og magikeren fylte inn det meste Mangler dog aircraft og reg, men dette har man jo stadig måttet gjøres manuelt tidligere også.
Syns det var mer intuitivt før, men når man først har lært er det lett.
Har nå opprettet med Flightdiary-konto, og sittet hele natten og lagt inn flyreiser Nå gjenstår bare en tur til USA i 2001, soom jeg dessverre kun vet datoer for, og ca-klokkeslett. Finnes det en nettside hvor jeg på en eller annen måte kan fiske frem flightnummerene? Fløy med Continental, så mulig det blir vanskelig ettersom de er fusjonert med United nå.