Hei
Vi i Foreningen Flyprat ønsker takke de av dere som har valgt å være medlem av foreningen gjennom det siste året, og dermed støttet driften av Flyprats forum og Airpics med 150kr.
Vi håper å kunne ha deg videre med til neste år og at du fortsatt vil være medlem nå som nytt medlemsår begynte 1. oktober 2025
Merk at etter årsmøtevedtaket er medlemsavgiften fra og med i år 150krBetalingen kan enten gjøres via Vipps: 150kr til #18641 eller via Letsreg på linken under:
https://www.letsreg.com/no/event/medlemskontingent_2026_01102025
(Husk og oppgi brukernavn så betalingen kan linkes til brukeres)
De av dere som alt har betalt i oktober er selvsagt registrert i det nye medlemsåret
Med vennlig hilsen - Styret i Foreningen Flyprat
WIV skal ikke være noen Q, men bare en god gammel -100. Tror ikke -100 ble levert som Q.
Det er bestemt at de skal bygges om og modifiseres på fabrikken i Canada. Det er vel derfor den skal en tur over dammen.
435 DHC-8 202 19/09/2011 20/09/2011 LN-WSA To Field Aviation
as C-GLUD
441 DHC-8 202Q 18/05/2011 20/09/2011 LN-WSC To Field Aviation
as C-GLUG
Ta det helt med ro. -200'ene kommer tilbake. Skal bare en liten tur over dammen og bli oppgradert.
De måtte bare over på Canadas register så lenge, sa en klok person på bakeriet i dag, Mr. -103![]()
Fly fra Saudi-Arabia
Flyene er fra Saudi-Arabia og skal erstatte to av de eldre Dash 8 100-fly som Widerøe har i flåten.
Når kommer Widerøes Q-200'ere inn i produksjon?
http://www.nrk.no/nyheter/distrikt/nordland/1.7656924
Blir spennende og se hvor Q200 flyene blir brukt hen i da de kommer inn i produksjon
Tipper en del på Kortbanenettet i Nord Norge og enkelte av de rutene som det flyr -300 på den dag i dag..![]()
We use essential cookies to make this site work, and optional cookies to enhance your experience.