Re: Neste fly til WF.
Så vidt jeg har forstått har det med motorene å gjøre. Fra en "vanlig" Dash 8 -100 til en Dash 8-200 har 200'ern mer kraftfulle motorer. Men så var det det at WF flyr rundt med -103B Dash'er, som har kraftigere motorer per definisjon. Dermed (jeg sjekka airliners.net for sikkerhetsskyld) har DHC8-103B'en samme kraft som DHC8-200 motorene - 1605kW iflg airliners.net[FONT=ARIAL, Helvetica, Geneva][FONT=ARIAL, Helvetica, Geneva][FONT=ARIAL, Helvetica, Geneva][FONT=ARIAL, Helvetica, Geneva][FONT=ARIAL, Helvetica, Geneva][FONT=ARIAL, Helvetica, Geneva][FONT=ARIAL, Helvetica, Geneva][/FONT][/FONT][/FONT][/FONT][/FONT][/FONT][/FONT]. Men det finnes sikkert noen andre motorforskjeller, i preformance og/eller liknende
Så vidt jeg har forstått har det med motorene å gjøre. Fra en "vanlig" Dash 8 -100 til en Dash 8-200 har 200'ern mer kraftfulle motorer. Men så var det det at WF flyr rundt med -103B Dash'er, som har kraftigere motorer per definisjon. Dermed (jeg sjekka airliners.net for sikkerhetsskyld) har DHC8-103B'en samme kraft som DHC8-200 motorene - 1605kW iflg airliners.net[FONT=ARIAL, Helvetica, Geneva][FONT=ARIAL, Helvetica, Geneva][FONT=ARIAL, Helvetica, Geneva][FONT=ARIAL, Helvetica, Geneva][FONT=ARIAL, Helvetica, Geneva][FONT=ARIAL, Helvetica, Geneva][FONT=ARIAL, Helvetica, Geneva][/FONT][/FONT][/FONT][/FONT][/FONT][/FONT][/FONT]. Men det finnes sikkert noen andre motorforskjeller, i preformance og/eller liknende
