Hei
Vi i Foreningen Flyprat ønsker takke de av dere som har valgt å være medlem av foreningen gjennom det siste året, og dermed støttet driften av Flyprats forum og Airpics med 150kr.
Vi håper å kunne ha deg videre med til neste år og at du fortsatt vil være medlem nå som nytt medlemsår begynte 1. oktober 2025
Merk at etter årsmøtevedtaket er medlemsavgiften fra og med i år 150krBetalingen kan enten gjøres via Vipps: 150kr til #18641 eller via Letsreg på linken under:
https://www.letsreg.com/no/event/medlemskontingent_2026_01102025
(Husk og oppgi brukernavn så betalingen kan linkes til brukeres)
De av dere som alt har betalt i oktober er selvsagt registrert i det nye medlemsåret
Med vennlig hilsen - Styret i Foreningen Flyprat
Dreier seg mest sannsynlig om N759A, N724A og N725A som befinner seg hos Saudi Aramco nedi sandkassa.
http://www.planespotters.net/Airline/Saudi-Aramco#AirlineFleetList
LN-WIF var ute å fløy tidligere i dag mellom BJF-BOO. WIF9001.
Så den blant annet fløy WF932 TOS-SOJ-HFT-MEH-BJF i går så den er nok satt i drift..![]()
Det kan du jo se selv på wideroe.noVar BVG og VDS kansellert?
Det kan du jo se selv på wideroe.no
Men i går var søndag, og da ser ikke 932 ut til å ta turen innom BVG.
Det kan bekreftes at det er de rette individene ja![]()
...det opprinnelige innlegget om WF9001/WF932 er fra 14.april![]()
Vil disse -200ene være dyrere å operere enn -100ene? (Større/tyngre motorer.)
Kabinen er forresten helt lik Q300 serien. Blir en hyggelig modernisering av kabinen med andre ord hvis de nye individene ser slik ut innvendig.
http://www.flickr.com/photos/8368416@N07/2127408336/in/photostream/
Hva mener du? Trodde Q200 var bare på størrelse med -100?
Det er riktig det. Det er nok interiøret i kabinen han mener.![]()
We use essential cookies to make this site work, and optional cookies to enhance your experience.