• Hei

    Vi i Foreningen Flyprat ønsker takke de av dere som har valgt å være medlem av foreningen gjennom det siste året, og dermed støttet driften av Flyprats forum og Airpics med 150kr.

    Vi håper å kunne ha deg videre med til neste år og at du fortsatt vil være medlem nå som nytt medlemsår begynte 1. oktober 2025

    Merk at etter årsmøtevedtaket er medlemsavgiften fra og med i år 150kr

    Betalingen kan enten gjøres via Vipps: 150kr til #18641 eller via Letsreg på linken under:

    https://www.letsreg.com/no/event/medlemskontingent_2026_01102025

    (Husk og oppgi brukernavn så betalingen kan linkes til brukeres)

    De av dere som alt har betalt i oktober er selvsagt registrert i det nye medlemsåret

    Med vennlig hilsen - Styret i Foreningen Flyprat

N787BX til OSL 1. mai

Jeg jobber for en reel kunde - hvor er min invitasjon?

Boeing er som regel svært gjestfrie og vil neppe vise bort en ansatt av en kunde med mindre det forstyrrer et offisielt arrangement. Har selv god erfaring med å vise ID til en av selgerne.
 
Etter hva jeg hører blir det visstnok VELDIG vanskelig å komme seg ombord m mindre man er spesielt innbydt og mere til...jeg HÅPER det viser seg være feil
 
Husker noen av de som var der om det var denne eller LN4, vi som var på MegaDO i Seattle for 1,5 år siden var inne i?
 
Vil maskinen stå synlig fra terminalen? Skal til osl den 2 mai, og hadde vært gøy å fått sett den annet en på bilder.

Jeg vil tro at den sikkert kommer inn til terminalen på et eller annet tidspunkt. Men pga av plass blir den sikkert plassert remote.

Og da er det i praksis "180" feltet på utland eller cargo platen / DY hangar området som står igjen.

S
 
Etter hva jeg hører blir det visstnok VELDIG vanskelig å komme seg ombord m mindre man er spesielt innbydt og mere til...jeg HÅPER det viser seg være feil

Jeg takket faktisk nei til en invitasjon. Jeg er visst på farten i feil by den dagen kan det se ut til. :)

-A
 
Etter hva jeg hører blir det visstnok VELDIG vanskelig å komme seg ombord m mindre man er spesielt innbydt og mere til...jeg HÅPER det viser seg være feil

Som jeg skriver litt høyere oppe. Snakk med Boeing-folket ved maskinen. 'Kunden' vil normalt være proteksjonistisk mens Boeing vil vise frem til så mange som mulig. ;)

(Å komme seg ut dit, er nok imidlertid forbeholdt de med ID-kort)
 
Last edited:
Skal stå på "170 feltet" hvistnok... Ny tid er 1200 lokal tid.

Okay, da kan man jo kanskje greie å få et blikk av den fra terminalen. Men hvordan er sjansen for å komme nærme den på tarmac den 2 mai tror dere? Har en svoger som jobber for SGS(H?). Er det lov for han å ta meg med til flyet på airside, så lenge alle formaliteter er oppfylt så klart? Hadde vært veldig gøy om jeg fikk se den "upfront and personal" :up:
 
Det kan vel kanskje forventes litt ekstra trykk på fotoplassen denne dagen. Noen som vil plukke meg opp (og eventuelt andre) et sted for felles transport inn i skogen? Bor på Fetsund, men kan parkere bilen hvorsomhelst.
 
Planen er 180 feltet, og VIP-huset skal benyttes til boarding og presentasjon.
Maskinen blir derfor godt synlig for de som kommer kjørende til Gardermoen eller benytter gangveien mellom terminalen og Park-Inn.
 
Back
Top