Amerikanere som skal si Røros kan jo bare bli bra
Håper navneendringen kommer snart!

Okay, da kan man jo kanskje greie å få et blikk av den fra terminalen. Men hvordan er sjansen for å komme nærme den på tarmac den 2 mai tror dere? Har en svoger som jobber for SGS(H?). Er det lov for han å ta meg med til flyet på airside, så lenge alle formaliteter er oppfylt så klart? Hadde vært veldig gøy om jeg fikk se den "upfront and personal" :up:
Det kan han nok ikke. Det må søkes om besøkskort av en som er berettiget til det i selskapet, og dette er neppe en godkjent grunn. Man må ha et tjenstlig behov for å få besøkskort. Og så er det ikke alle i alle selskap som er godkjent som besøkseskorte heller.
Det blir ikke 170, men utenfor commuterloungen![]()
Den blir etter ankomst ca kl 12:00 lokal den 1 mai stående på hjørnet av innenlandsdelen, på en "modifisert gate 10"..og sperrer dermed gate 2 og 10Utpå kvelden skal den taues til 187 hvor den blir ståendes resten av besøket. Så da bør vel vollen på østsiden gi glade fotografer godt utsyn mot parkeringen på 187 også
Jeg vil da også anta at evt. lufteturer under besøket vil bli fra østre bane
![]()
Hvor lander den, noen som vet det sikkert?
Ingen kan vel med sikkerhet vite vindforholdene i morgen?
Hvor lander den, noen som vet det sikkert?
JO det syns jeg absolutt er på sin plass
Syns jeg så noe om hvilken rullebane et sted, men kanskje jeg tar feil.
Vestre rullebane har vært mest antydet.
Også akkurat nå som jeg er uten fotoapparat da gitt. Jaja. Sånn er det. Får vel ta ta turen på onsdag uansett og ta den i nærmere øyesyn.
We use essential cookies to make this site work, and optional cookies to enhance your experience.