Var Nicolas Feuillatte på CPH-OSL søndag. Så kan det være det bare gjelder på Y+ IC?
Hadde to stk Nicolas FRA OSL i går i en supertrang loslitt chartervariant av 738 i C. ... Heldigvis kunne man sitte sidelengs... Hva der viktigst kvaliteten på boblevann eller rene fly med benplass ??
Jeg tror indkøbsprisen for en flaske champagne er højere end 15 kr.At de kutter Champers på sine europeiske bizruter er forkastelig. Med tanke på de skyhøye prisene SAS tar for disse billettene, er vel en liten flaske champis som koster dem max 15 kr i innkjøp for småpenger å regne! Cavaen koster kanskje 5 kr mindre, så at det er en stor besparelse her har jeg ingen tro på!
Jeg tror indkøbsprisen for en flaske champagne er højere end 15 kr.
Hos vinforretningen Kjær & Sommerfeldt i København, koster en 1/4 fl. NF DKK99, hvilket er inklusiv moms og afgifter. Udfra denne detailpris vil jeg antage at SAS betaler cirka DKK35 netto.
Man sier at LH har dårligere C enn SK, sikkert i matveien, men benplassen er der ...
Nå ryktes det at amenity kit er i ferd med å forsvinne fra Eco Extra longhaul. Noen som vet noe mer?
Nå ryktes det at amenity kit er i ferd med å forsvinne fra Eco Extra longhaul. Noen som vet noe mer?
Hvilke...?Dog kommer der til at ske ændringer i den generelle service ombord i alle serviceklasser.
We use essential cookies to make this site work, and optional cookies to enhance your experience.