Mest fornuftig bruk av AVIOS?

Tilgjengelighet skifter hele tiden, så tar gjerne turen innom BA.com som en del av morgenritualet ;)

Selv om det ikke hjelper deg så kan det nevnes at det stort sett er best tilgjengelighet på JFK-LHR da denne har veldig mange avganger. Fikk selv CW på en sleeper service der for ikke lenge siden. Veldig behagelig opplevelse, selv om setene/sengene kun er 180cm lang.

I min bok er WT+ godt nok for dagreiser, og muligheten til CW blir derfor en ekstra bonus for litt luksus i hverdagen. Hvis du flyr en 747 med WTP i midten anbefaler jeg 12G hvis du har lange ben.

Tilgjengelighet skifter hele tiden, så tar gjerne turen innom BA.com som en del av morgenritualet ;)

I min bok er WT+ godt nok for dagreiser, og muligheten til CW blir derfor en ekstra bonus for litt luksus i hverdagen. Hvis du flyr en 747 med WTP i midten anbefaler jeg 12G hvis du har lange ben.

- Hehe, får prøve å legge inn et lite 5-minutt om morningen.

- Er enig i hva du sier der. De gangene jeg har flydd BA, har jeg kun sittet i WTP. Meget behagelig opplevelse. Men på en reise som er 10-11 timer kunne jeg gjerne tenkt meg biz, så jeg får sovet litt ordentlig.

- Hvordan er 12D, altså på motsatt side av 12G?

Sannsynligvis like bra :)

Rad 12 i midten har en god del ekstra benplass, men pga veggen får man ikke strukket beina. Men veggen går ikke helt ut til G (og sannsynligvis ikke D) så man har 60% "nødutgang"'.

Back