• Hei

Vi i Foreningen Flyprat ønsker takke de av dere som har valgt å være medlem av foreningen gjennom det siste året, og dermed støttet driften av Flyprats forum og Airpics med 150kr.

Vi håper å kunne ha deg videre med til neste år og at du fortsatt vil være medlem nå som nytt medlemsår begynte 1. oktober 2025

Merk at etter årsmøtevedtaket er medlemsavgiften fra og med i år 150kr

Betalingen kan enten gjøres via Vipps: 150kr til #18641 eller via Letsreg på linken under:

https://www.letsreg.com/no/event/medlemskontingent_2026_01102025

(Husk og oppgi brukernavn så betalingen kan linkes til brukeres)

De av dere som alt har betalt i oktober er selvsagt registrert i det nye medlemsåret

Med vennlig hilsen - Styret i Foreningen Flyprat

Mest fornuftig bruk av AVIOS?

Tilgjengelighet skifter hele tiden, så tar gjerne turen innom BA.com som en del av morgenritualet ;)

Selv om det ikke hjelper deg så kan det nevnes at det stort sett er best tilgjengelighet på JFK-LHR da denne har veldig mange avganger. Fikk selv CW på en sleeper service der for ikke lenge siden. Veldig behagelig opplevelse, selv om setene/sengene kun er 180cm lang.

I min bok er WT+ godt nok for dagreiser, og muligheten til CW blir derfor en ekstra bonus for litt luksus i hverdagen. Hvis du flyr en 747 med WTP i midten anbefaler jeg 12G hvis du har lange ben.

Tilgjengelighet skifter hele tiden, så tar gjerne turen innom BA.com som en del av morgenritualet ;)

I min bok er WT+ godt nok for dagreiser, og muligheten til CW blir derfor en ekstra bonus for litt luksus i hverdagen. Hvis du flyr en 747 med WTP i midten anbefaler jeg 12G hvis du har lange ben.

- Hehe, får prøve å legge inn et lite 5-minutt om morningen.

- Er enig i hva du sier der. De gangene jeg har flydd BA, har jeg kun sittet i WTP. Meget behagelig opplevelse. Men på en reise som er 10-11 timer kunne jeg gjerne tenkt meg biz, så jeg får sovet litt ordentlig.

- Hvordan er 12D, altså på motsatt side av 12G?

Sannsynligvis like bra :)

Rad 12 i midten har en god del ekstra benplass, men pga veggen får man ikke strukket beina. Men veggen går ikke helt ut til G (og sannsynligvis ikke D) så man har 60% "nødutgang"'.

Back