Dritbra, Fnate. Elefnaten er, og blir, Lillestrøms (og verdens) største råkkestjerne!
Wooohhooooo!!! Takk
God start på helgen å lese dine trip reports. Håper dog ikke at dine rockestjerne reports skremmer andre fra å skrive.
Gleder meg til forsettelsen.
Takk skal du ha, og det håper jeg da for all del ikke de gjør. Det er det heller ingen grunn til.
Herlig, har hygget meg veldig med lesing av denne Fnatrapporten [emoji4]
Og ja, vesentlig forskjell på grumpy og hjertesukkete! Hjertesukkete er tillatt!!
Takk skal du ha
Og pga av Fnate, så ble det lagt inn en bestilling/import-ordre på en ikke ubetydelig mengde Sapporo!
SCHKÅLLLLLL
Bare å la elefnaten overta og kjøre foredraget fra hans synsvinkel. 'En Velferdsoffisers Hverdag og hans udugelige Pappa' ..
Litt usikker på hvordan det ville gått hjem her altså
Det er berre å løfte fredags-glaset i takksemd!
I rekka av gode rapportar frå deg, er denne eit høgdepunkt. Takk for at du tar deg tid!
Tusen sjefstakk.
Det var på tide å gå løs på nest siste tur på denne crazy uken. Etter 3,5 timers layover i London bar det altså til Amsterdam, for å delta på Frequent Flyer university.
Tegnet på at jeg har beveget meg fra min egentlige jobb og over i et annet univers kommer allerede ved ankomst, da bråkebøtta ringer.
- "Ka farsken!!!! Ka du driv med di premielodda?? Om du har kuken i buksa så pællj dæ te hælvete ned i lobbyen, så svinge vi bort te han Mike på Sky Team kontoret"
Men før det skulle det flyes BA ned til Amsterdam
Rute London - Amsterdam
Flight BA435
Sete 1F - stamsæte
Fly Airbus A319
Klasse Club Europe
Flyet var en av OL-baljene, også kalt "The Golden Goose". Det er to av dem (tror jeg), og de ser litt kule ut.
Det betyr også gamle komfortable stoler, som jeg glemte å ta bilde av, og som jeg nå faktisk ikke synes er like behagelige som de nye. Det overrasker meg, siden de nye er NEK-aktige seter. Men de har visstnok bittelitt mer padding.
Uansett, her er også bilde av balja. Det henger forrerst på veggen.
På dette tidspunktet var jeg skikkelig sliten, og forbannet verden og alt dens innhold. Jeg ville bare hjem i senga mi. Jeg trommet med fingrene, og for å virkelig gni det inn så serverte LHR tidenes kø for take-off. 30 minutter stod vi i kø, og bak oss tårnet det seg opp med fly.
Æ følte mæ som om æ hadde blitt tadd på pilk unnjer VM i skreifeske i Harstad!
Jeg hadde rigget meg til med det essensielle reisetilbehøret - KEF høreklaffer (nei, jeg selger ikke slike. Jeg har bare bestemt meg for å forsøke å redde verden fra møkkalyden til Bose) og WimP.
Det holdt ikke. Så jeg bestemte meg for å forsøke å utforske andre måter å sitte i setet på, uten å bryte noen av fot-tabuene. Jeg visste ikke at de eksisterte engang. Det er kun det siste året jeg har forstått at en rekke folk får betydelige psykiske smerter, og må til elektrosjokk behandling, om de skulle se et par sokker. Gud forby om sokken svever mer enn 4 centimeter over bakken.
Så spørsmålet var. Er dette ok?
Og, ikke minst - er dette ok?
Om ikke, så er det eneste jeg kan si - sorry about that, sokkers.
Etter lang venting klatrer vi omsider opp og retter snuta mot Amsterdam. Flytid ca 35 minutter, og nok en gang er det full servering i hele kabinen. Det er helt ufattelig effektivt. SAS (sorry, Polaris) klarer ikke engang selge knekkebrød til 3 rader PLUS på flighter under 1 time ut fra CPH. Disse servererer en hel kabin, hvorav de første 6 radene med varme rundstykker.
Cold cuts'en smacker konge og jeg skylder det ned med Cola.
Landing på Amsterdam og en rask shuttle til Park Inn, der tommy777 som sagt ringer.
Så drar vi te han Mike hos Sky Team
Mens elefanten tar time-out på hotellrommet
Nå skal jeg bable om BA på FTU her, om ca 45 minutter, så jeg bør vel ta en mys på presentasjonen min.
Hjem med KLM i kveld.