Med Fnatstadbraathen over land og hav - en rundtur!

Fnate, jeg lå under dyna tidlig i morges - og lese din TR på nettbrettet. Fornøyelig, fornøyelig, fornøyelig! Ga meg virkelig en god start på dagen, både når det gjaldt selve reiseopplevelsene - og de VITTIGE beskrivelsene av alt det andre du tok deg tid til å skrive om. :)

Spennende rapport! Slo i hjel en kveld med denne ;)

Var det så klart før, siden Pappa var lærer i sikkerhetstjeneste på jernbaneskolen, men ikke helt lenger nå. Så jeg aner ikke hva de nye togene gjør.

Om noen vet, så fyr gjerne løs. Her var ihvertfall det nye togsettet, som stod for 8 av de bakerste vognene.

Og her er klassikeren, som stod for de 8 fremste vognene. Den ser jo bare såååå mye sintere ut.

Siden ingen har hoppet på utfordringa ennå kan jeg opplyse om at forskjellen på de gamle Thalys PBA (Paris Brussel Amsterdam) nederst og de nyere Thalys PBKA øverst er at sistnevnte er utstyrt for det tyske 15 kV-strømsystemet (i tillegg til 1,5; 3 og 25 kV som brukes i Frankrike og Benelux), så de kan brukes på rutene til Köln.

Siden ingen har hoppet på utfordringa ennå kan jeg opplyse om at forskjellen på de gamle Thalys PBA (Paris Brussel Amsterdam) nederst og de nyere Thalys PBKA øverst er at sistnevnte er utstyrt for det tyske 15 kV-strømsystemet (i tillegg til 1,5; 3 og 25 kV som brukes i Frankrike og Benelux), så de kan brukes på rutene til Köln.

Ehem, Nerd! :P

Kongerapport rett og slett Fnate! :) Hvor mange kilo opp kostet en uke + på veien? ;)

Fnate, jeg lå under dyna tidlig i morges - og lese din TR på nettbrettet. Fornøyelig, fornøyelig, fornøyelig! Ga meg virkelig en god start på dagen, både når det gjaldt selve reiseopplevelsene - og de VITTIGE beskrivelsene av alt det andre du tok deg tid til å skrive om. :)

Tusen, tusen takk. Elefanten pleier å ligge under dyna og lese Donald med lommelykt.

Se på den du... Takk skal du ha

Ehem, Nerd! :P

Kongerapport rett og slett Fnate! :) Hvor mange kilo opp kostet en uke + på veien? ;)

He he, ikke noe særlig tror jeg. Jeg har nok vanvittig forbrenning, så de vanlige basisreglene mine holder det sånn nogenlunde i sjakk. Vinter og et generelt lavere fysisk aktivitetsnivå derimot... #gledermegtilsommeren #poodle #blueeyes #sk2015 #oclove #wallgreens

Back