Sjallabing, folkens...
Jeg er jo rett som det er ute på tur. Men enkelte ganger er jeg ute på turer som har en overhengende fare for at noe går skeis. Andre ganger er det dømt til å gå i dass. Mens noen ganger... bare noen svært få ganger, så gjør man en reise som kanskje det kan være ok å skrive en rapport fra. Rett og slett fordi mønsteret er hårfint annerledes enn vanlig.
I morgen formiddag starter en av dem.
Det er 98% jobb og 2% bi-jobb. Det vil si at finalen blir å forsøke å holde foredrag (høres noe mer høytidelige ut enn jeg tar det) om British Airways Executive Club i Amsterdam neste lørdag. Først på Norsk, så på Engelsk.
Resten... Det er det vanlige - reise rundt og si masse vås, før jeg spiller en sang og fortsetter å si en haug med ting.
kofferten er i hvert fall pakket, og har blitt pyntet med en elg.

Ruten er ca som følger:

Det vil si noe sånt som:
OSL-LHR - British Airways economy
LHR-CDG - British Airways economy
Marriott Rive Gauche
CDG-AMS - Thalys Trains first
Park Inn Schipol Airport
AMS-LHR - British Airways Club Europe
LHR-YYZ - British Airways first (Upgrade vouchers)
Delta Waterloo hotel (ingen kjede)
YYZ-ORD - American Airlines "first"
ORD-DFW - American Airlines "first"
Mariott Dallas Airport
DFW-LHR - British Airways first (alt annet var utsolgt)
LHR-AMS - British Airways Club Europe
Park Inn Schipol
AMS-CPH - SAS GO
CPH-OSL - SAS GO
Det er sååååå mange legs her, og så tighte schedules at om dette går uten hick-ups, så er gud Norsk. Ferdig snakka.
Fortsettelsen kommer vel på kantina imorra, før BA735. Om dere orker å lese våset mitt, så får dere henge med på tur.
Jeg er jo rett som det er ute på tur. Men enkelte ganger er jeg ute på turer som har en overhengende fare for at noe går skeis. Andre ganger er det dømt til å gå i dass. Mens noen ganger... bare noen svært få ganger, så gjør man en reise som kanskje det kan være ok å skrive en rapport fra. Rett og slett fordi mønsteret er hårfint annerledes enn vanlig.
I morgen formiddag starter en av dem.
Det er 98% jobb og 2% bi-jobb. Det vil si at finalen blir å forsøke å holde foredrag (høres noe mer høytidelige ut enn jeg tar det) om British Airways Executive Club i Amsterdam neste lørdag. Først på Norsk, så på Engelsk.
Resten... Det er det vanlige - reise rundt og si masse vås, før jeg spiller en sang og fortsetter å si en haug med ting.
kofferten er i hvert fall pakket, og har blitt pyntet med en elg.

Ruten er ca som følger:

Det vil si noe sånt som:
OSL-LHR - British Airways economy
LHR-CDG - British Airways economy
Marriott Rive Gauche
CDG-AMS - Thalys Trains first
Park Inn Schipol Airport
AMS-LHR - British Airways Club Europe
LHR-YYZ - British Airways first (Upgrade vouchers)
Delta Waterloo hotel (ingen kjede)
YYZ-ORD - American Airlines "first"
ORD-DFW - American Airlines "first"
Mariott Dallas Airport
DFW-LHR - British Airways first (alt annet var utsolgt)
LHR-AMS - British Airways Club Europe
Park Inn Schipol
AMS-CPH - SAS GO
CPH-OSL - SAS GO
Det er sååååå mange legs her, og så tighte schedules at om dette går uten hick-ups, så er gud Norsk. Ferdig snakka.
Fortsettelsen kommer vel på kantina imorra, før BA735. Om dere orker å lese våset mitt, så får dere henge med på tur.
Last edited: