Hei
Vi i Foreningen Flyprat ønsker takke de av dere som har valgt å være medlem av foreningen gjennom det siste året, og dermed støttet driften av Flyprats forum og Airpics med 150kr.
Vi håper å kunne ha deg videre med til neste år og at du fortsatt vil være medlem nå som nytt medlemsår begynte 1. oktober 2025
Merk at etter årsmøtevedtaket er medlemsavgiften fra og med i år 150krBetalingen kan enten gjøres via Vipps: 150kr til #18641 eller via Letsreg på linken under:
https://www.letsreg.com/no/event/medlemskontingent_2026_01102025
(Husk og oppgi brukernavn så betalingen kan linkes til brukeres)
De av dere som alt har betalt i oktober er selvsagt registrert i det nye medlemsåret
Med vennlig hilsen - Styret i Foreningen Flyprat
Originally posted by PP
Derudover må en omlægning jo tilmed frigøre flykapacitet for SAS DK - den kan jo passede benyttes på ekspansion på Europe ruterne![]()
Originally posted by SK1399
Originally posted by PP
Derudover må en omlægning jo tilmed frigøre flykapacitet for SAS DK - den kan jo passede benyttes på ekspansion på Europe ruterne![]()
Eller man overfører kapasitet fra SAS DK til SE og NO i form av ca.4 MD80er til SAS Sverige, som igjen overfører ca.2 737 til SAS Norge![]()
Originally posted by litt-amatør
Originally posted by SK1399
Originally posted by PP
Derudover må en omlægning jo tilmed frigøre flykapacitet for SAS DK - den kan jo passede benyttes på ekspansion på Europe ruterne![]()
Eller man overfører kapasitet fra SAS DK til SE og NO i form av ca.4 MD80er til SAS Sverige, som igjen overfører ca.2 737 til SAS Norge![]()
Nei, nei, ikke flere 737'er til Norge. Buhu...:nor
Jeg tror for øvrig at de langsiktige konsekvensene av denne streiken med tanke på flytting av kapasitet blir minimal. Ting glemmes fort...
Men nå kan bare Avinor glemme en slik måte å tenke på frem til OSLs Terminal 1 er fullstendig pusset opp, Terminal 2 er online og det er nok plasser å parkere fly over natten.
Ja, OSL er Skandinavias nyeste hovedflyplass, og allerede 9 år etter åpningen er den for liten ?!?!Originally posted by JetBlue
Men nå kan bare Avinor glemme en slik måte å tenke på frem til OSLs Terminal 1 er fullstendig pusset opp, Terminal 2 er online og det er nok plasser å parkere fly over natten.
Du har helt rett, jeg har også tidligere vært veldig skeptisk til at ledelsen i OSL har latt flyplassen forfalle slik tilfellet er.
At T2 ikke ble igangsatt allerede for flere år siden er rett og slett en forsømmelse, med den veksten flyplassen opplever nå vil det bli noen uhyre vanskelige år frem til 2012.
Forøvrig er jeg langt mer optimistisk med hensyn til IC fra OSL, la oss vente og se.....
Ja, det er utrolig at nordmenn er så lojale mot et selskap som har "tråkket" på Norge i 50 år.Originally posted by EB
Man glemmer ikke - men man fortsetter å fly... Ut av København i går etttermiddag hadde SAS 3 fulle maskiner på litt over en time til Oslo...i konkurranse med andre og billigere alternativ.
Originally posted by EB
Man glemmer ikke - men man fortsetter å fly... Ut av København i går etttermiddag hadde SAS 3 fulle maskiner på litt over en time til Oslo...i konkurranse med andre og billigere alternativ.
Originally posted by LN-KGL
og vi har en god flyplass der man slipper å vente på bagasjen - den står på båndet og venter på deg
Originally posted by EB
T2 på OSL kommer vel ikke før du har gått av FBU4EVER???
We use essential cookies to make this site work, and optional cookies to enhance your experience.